🌠 Nefret edilen günler

26 4 0
                                    


16 /09/2019
En nefret ettiğim gündeyiz çünki bu gün okullar açılıyor . okulumun değişmesi ,yeni arkadaşlar edinmem , yeni evim ve yeni yaşım dışında bu gün güzel bir gün .
Yeni yaşın mı ? Evet 365 günün 259 .'gününde doğdum hemde okulların açıldığı gün
nefret etmemin sebebini anlamışsınızdır umarım neyse hikayeye geri dönelim .

06:30 (alarm sesi )
Gözlerimi araladım ve boş odamdaki boş duvarlara baktım . Daha taşınalı 2 gün oluyor ve ben okula gitmek zorundayım bu günden nefret ediyorummmmmm . alarmı kapattıktan sonra tavşan desenli terliklerimi giyip odamdaki banyoya girmiştim.

İşimi halletikten sonra Banyodan çıkıp valizimdeki hâlâ yerleştirmediğim iki ton kıyafet arasından yeni okulumun üniformasını bulup giyecektim . Hadi ama nereye koydum ki ben bunu . Üniformamı aramaya devam ederken arkamdan gelen sesle irkildim .

- bunu arıyorsun galiba .

- e-evet bi dakika sen onu nerde buldun ?

- meslek sırrı canım .

- moslok soro conom . ( mırıldanarak)

- giyin de mutfağa gel kahvaltı yapıyoruz iseul . ( suratına fırlatır )

- yeonjun !!!!!!

Bu at kafalı ikizim yeonjun kendisi benden 2 dakkika sonra doğmasına rağmen benden uzun olduğu için bana abimmiş gibi davranır 1.55'lerin gözü yaşlı kendisi sırık gibi maşallah 1.80 Benimle aynı okula gidecek olması dışında . Tatlı ,sempatik ve çok çocuksu bir kişiliği vardır yeri gelir bebek gibi davranır yeri gelir çok ciddi bir yakışıklıya dönüşür .
Başak burcunun kişilik özelliklerinin hiç benzemediği tek kişi o galiba ego olarak hiç bana çekmemiş ben onun tam tersi gibiyim ego'm yoktur fakat kendimi bi yere kadar seviyorum hatta kendimden nefret bile ediyor olabilirim. Neyse şimdi size bunu uzun uzun anlatmanın sırası değil .

Az önce size bu malı överken okul üstümü giyip saç makyaj yaptıktan sonra hazırım . ev iki katlı olduğu için merdivenleri ikişer ikişer inerek sonunda mutfağa ulaşmıştım . herkes beni bekliyormuş gibi bana döndüğünde iki saniyelik korku hisetmiştim sonra sandalyeme oturup yemeye başladım ben yemeye başlarken herzamanki gibi annem de konuşmaya başlamıştı . olacakları az çok anlayan babam şirete gitmek için erkenden çıkmıştı ah baba beni de alsaydın keşke yanına ah .

- yeonjun !

-hııı ?

- okula gidince ablanla beraber geri dönüyorsunuz .

- bebek bakıcısına döndük iyi mi . (iç çekerek )

- aynen ha .

- efendim annecim birşey mi dediniz ?

- yok yok sen devam et (ikisi de )

- okul müdürü ile konuştum doğum gününü kutlaman için eski arkasaşlarını okula getirecek .

- çok mutlu oldum annecim fakat ders başlıcak en iyisi yeonjun biz gidelim .

Yeonjun'a kaş göz yaptıktan sonra çantamı alıp yeonjun'un kolundan tutum ve çok acıtmayacak şekilde sıktım .

- ahhhhh evet anne geç kalıyoruz .

- Daha hiçbirşey yemedi-

( kapı kapanır )

- ........

Yeonjung

~~~~ kitap yazmaya çalışan kızın saçmalıkları adlı eserim evet okuyacak biri bulursam ne mutu bana allahım işallah bulurum amin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~~ kitap yazmaya çalışan kızın saçmalıkları adlı eserim evet okuyacak biri bulursam ne mutu bana allahım işallah bulurum amin .( kitap okutma duası yapıyorum sascacsfdafdsdgfj ) ;) ~~~~

  🌠  ⭐  MY NÎGHTMÂRE PÂRKJÎMÎN ⭐🌠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin