De missie van imane

8 1 0
                                    

Het is vroeg in de ochtend ik werd wakker en zag dat oumnia er niet was ik liep naar buiten en keek of oumnia buiten was ik zag een spoor naar een bos en ik liep achter de sporen ik zag dat oumnia op een boomstam zat ik ging naast haar zitten ik vroeg waarom zit je hier ✌️ze zei tegen mij imane kijk uit voor de mannen in deze bos maar je moet ze stoppen de dolfijnen en vogels waarschuwen mij ik vroeg waarom vraag je dit aan mij ze zij ik moest iemand sturen ik denk dat jij dit alleen moet doen ze zij raihan vertelde mij over een energie in deze bos ze begon raihan te roepen en ahlam ze kwamen allebei naar ons toe ahlam gaf me een sjaal en een tas ze zij alles wat je vind in de Bos moet je in deze tas bewaren de tas was gevulde met touw haken en een zakmesje,plastics zak water en een klein ehbo doosje ze zij deze sjaal kun je om een boom doen voor waneer jij het nodig hebt ahlam gaf mij een knuffel en zij pas op raihan kwam. Naar mij toe en zij ik let op je en volg het meisje en gaf mij een kaart. En een kompas ik vroeg waar zijn de jongens ze zij die zijn in de ochtend vertrokken om de stad tebekijken ik vroeg. Nog aan raihan wat bedoel je. Met volg het meisje ze zij je zult het wel zien maar waarom ben ik uitgekozen oumnia gaf een tikje aan raihan raihan zij dit kan jij alleen doen niemand anders dan jij kan ze stoppen ik vroeg wat als het niet lukt raihan zij tegen mij imane het lukt jou altijd dus vandaag gaat het makkelijker ik pakde al mijn spullen en wilde net lopen toen riep raihan mij ze zij imane wacht ik draai de me om ze gaf mij een groot doek en zij imane doe hem om wanneer je een tikje op je rug krijgt en ze gaf mij een groot knuffel en ze gooide wat in mijn tas en gaf me een zaklamp en ze gaf me mijn tent en zij voor wanneer je daar moet overnachten.

Creaturs of THE OceanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu