Onderweg

10 1 0
                                    

Ik loop nu al een uur dat kan ik zien aan de stand van de zon de bos is prachtig en ik ben niet eenzaam want ik volg een kleine vogeltje de hele tijd opeens stopte het vogeltje bij een andere vogeltje met een gebroken vleugel ik pak de kleine vogeltje en maak de vleugel schoon met mijn water en pak daarna mijn zakmes en mijn kleine ehbo doosje ik pak een klein doekje en deed hem om de vleugel het vogeltj was een beetje vermoeid dus heb ik de vogeltje opgepakt om mee te nemen en toen zag ik de vogel die mij de pad liet zien voor een prachtig bloem ik trek de bloem uit met de wortel en pak een plastick zak ik deed er aarde bij en water en deed de bloem daar ik bleef door lopen en in mijn tas zat een vogeltje en een bloem op een gegeven moment hoorde ik iets ik draai me om en in een keer werd ik de boom in gelanceerd ik zat tussen de takken en bleef naar beneden kijken ik zag een dikke man en jong meisje ongeveer mijn leeftijd ze keek mij aan en bleef staan ik schrok en dacht ze zal klikken maar ze keek naar mij en in een keer voelde ik een hand op mijn rug ik deed de grote doek om me heen en de meisje bleef niet meer naar mij te kijken ik draai de me om en zag dat raihan naast mij stond ze zij imane ik zij toch dat ik op je let raihan zat al in de doek gewikkeld ik vroeg hoe heb je mij gevonden ze zij vogels zijden tegen oumnia dat de jongens in de brobleem zaten en ik wist dat jij al hier zou zijn hier kijk dat is de meisje die je de rest zal laten zien en raihan gaf mij een knuffel en zij imane doe alsjeblieft rustig en neem geen risico want je bent belangrijk voor mij en gaf mij een knuffel een zij ga naar je broer en redt hem ik zij tegen haar doe voorzichtig dankje en doe de groetjes aan de rest en daarna volgde ik het meisje ze trok mij mee ik loop door en daarna stond ik voor de strand waar we gisteren in de avond zaten het is prachtig maar er zat een groot bood daar ik ging naar de bood met het meisje die nog steeds met mij mee loopt eerst zij ze niks maar toen ik door liep riep ze mij en zei meisje kijk daar is jou broer en de andere jongens ik loop door en verkende de bood daarna riep het meisje me weer en zij maak snel een plan want je. Hebt nog een half uur voor dat ze je vrienden meenemen ik begon een plan te bedenken ik wist toen wat ik moest doen ik pakde de hand van het meisje en gaf haar een opdracht ik leide de mannen af en zij bevrijde mijn broer en de andere ik stuurde ze allemaal uit het bood dan zouden zij veilig zijn terwijl ik daarna gepakt wedt de bood was begonnen te rijden en ik zat nog op de bood en ik werd vastgebonden ze zouden mij menemen naar een andere plaats ik wist niet eens waar ze mij zouden brengen en waarom ze mijn broer en de rest hadden opgepakt en geketend aan een stoel het was donker en ik zat daar in het donker en ik hoorde de mannen tegen elkaar aan het schreeuwen in het Grieks daarna kwam een man naar de plek waar ik zad hij zij iets ik verstond niks terwijl hij schreeuwde op eens kreeg een klap in mijn gezicht ik ging gillen ondertussen hoorde ik een bekende stem van van de butler hij was hier ook en ik hoorde raihan schreeuwen wacht iedereen was hier toen pas drong het door me heen het was een bal dat brief dat onderzoek het was allemaal een val maar dat begreep ik niet waarom haden ze die brief dan gestuurd .

Creaturs of THE OceanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu