Ontsnappen

9 1 0
                                    

Ik snappen ik loop naar boven en ben nu boven op de schip het was nacht ik hoorde iemand hij riep mijn naam ik begon het geluid van mijn naam te horen ik begon te lopen en zag nassim en wassim mijn kleine neefjes ik begon naar ze te staren en pakde de hand van mijn neefjes die even oud zijn als ik ik keek naar hun en trok ze naar mij toe en vroeg hoe hebben jullie mij gevonden ze keken mij lachend aan en zijden tegelijkertijd dacht je echt dat we jou zouden laten gaan meisje we hadden gedacht dat jij in de problemen zou raken dus zijn wij jou gevolgd ik trok ze mee en nam ze mee. Naar de kamer waar ik net zat ik zag hoe mootje vragend naar mij keek en vroeg wie zijn zij ik zij toen dit zijn mijn neefjes hij vroeg wat doen zij hier zij gaan mij helpen ik moet iedereen weg krijgen van deze schip ik trok ze met me mee en we keken wat rond terwijl ik door de schip heen loop zie ik een trap en we gingen met zen drieën naar beneden we kwamen terecht in een bibliotheek ik laat mijn neefjes achter en loop wat door de kamer toen ik opeens pssssttttt hoorde ik keek om me heen en begon te roepen nassim wassim ik weet dat jullie hier zijn nassim en wassim zeggen wat wij hebben niks gedaan ik begin om mij heen te kijken terwijl er niemand is en weer hoorde ik iets alleen nu was het een soort van muziek ik kijk om me heen en begin de muziek te volgen maar waar ik het muziek vandaan kwam.

Creaturs of THE OceanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu