U planine, jer tamo nema zime, u planine, jer tamo nema zime!
Zadnje sedite, onaj famozni red od nekih šest, sedam sedišta autobusa bili su zatrpani našim torbama, dok su naše guzice tverkovale u prolazu...
Opa, stop?
Stani!
Šta se ovde dešava?
Idemo malo natrag....Popušena pakla cigareta, do pola popijena flaša vina i Jelenina noga ispod moga nosa, dovoljni su bili da me zabol glava, kao da imam napad migrene. Lupam rukom po nadkasni, nadajući se da ću pogoditi budilnik koji mi uporno kljuje u glavu, podsećajući me da je četiri sati ujutru i da je vreme da Jelininu guzicu izbacim iz svog kreveta...
Završile smo srednju zajedno. Svaka za svojim snom završavale studije i sada napokon, na trećoj godini studija imamo prilike da ponovimo nešto što smo radile svako leto.
Paradajz turizam!
Dva meaeca spavanja na različitim plažama, dovijajući se na svakakve načine kao kupiti taj paradajz, provesti se bogovski a ne opteriti kućne budzete....
Poslednji put da smo imale ovakvu organizaciju, bilo je kada smo završile srednju, spakovale osnovne stvari, ušle u autobus i.... Završile mesec dana na Haniotiu....
Tada, mlade, lude, sa celim svetom pod našim nogama, sada zrelije, stabilnije sa malo više pameti u glavi!Sada imamo plan!
Italijo, čuvaj se! Dolaze ti blesave devojke...
YOU ARE READING
Krećemo!
RomanceČetiri drugarice, autobus, jedna mala greška.... 💖💖💖cover @norolina 💖💖💖