Weekend- 04

41 4 1
                                    

Vandaag woon ik precies een week in New York, het is leuk hier maar ik mis alleen wel mijn vrienden en familie. Met mij en Emma gaat het heel goed, ik versta haar soms miet altijd even goed maar we kunnen er om lachen.

De wekker gaat het is 9:00, ik sla op de wekker 'stom ding'. Ik stap uit mijn bed en doe m'n badjas aan. Mama is al beneden in de keuken. 'Hoi mam'. 'Hoi Anna! Heb je lekker geslapen?' Vraagt ze. 'Ja, Hoelaat gaan de winkel open?' '10 uur'. 'Oke ik kom helpen'. 'Oke, mooi'. Ik smeer een boterham en eet hem snel op. Ik loop de trap op en ga me aankleden. Dat moet wel want over 5 minuten gaat de winkel open. Ik loop de trappen af, en trek in de bakkerij een schort aan. 'Hoi Anna!' Zegt mijn vader vrolijk. 'Hoi pap, ik kom helpen'. 'Goedzo!' . Papa loopt naar de deur en draait het bord om van open/dicht. Hij loopt terug, en doet wat in de oven. Ik zit een beetje met m'n vingers op de kassa. Tor de eerste klant binnenkomt. "Goedemorgen meneer". "Hallo, kan ik hier ontbijten" vraagt de man. "Tuurlijk ga maar zitten, ik kom er zo aan". Ik loop naar de man toe; ik geef de menukaart "wil je alvast iets drinken, koffie thee?". "Ja lekker die maar koffie". "Oké, komt eraan". Ik loop naar het koffie automaat en maak koffie.

De ochtend vliegt voorbij, het was best druk vind ik.

De deur gaat open, er komt een vrouw binnen die ongeveer 30 jaar is. Ze heeft hoge hakken aan en een short met een top. Ze loopt naar de toonbank.

Pov. Deftige vrouw van ongeveer 30.

Ik loop naar de toonbank toe, er staat een meisje met lang donkerblond haar en bruine ogen achter de toonbank. Ik bekijk haar van top tot teen. "Hallo" zeg ik. "Hallo mevrouw! Kan ik je ergens mee helpen?" Vraagt het meisje vriendelijk. "Nou ja, ik kom voor jou" . "Voor mij?". "Ja voor jou, ik ben de eigenaar van een modellenbureau hier vederop" zeg ik . "Een collega van mij haalde hier een keer brood, en toen zag ze jou en heeft hij het me meteen verteld". "Ik kom morgen terug dan kun je het nog even vragen, bye!" Zeg ik en ik loop weg.

Die avond

Ik: ik kan het niet geloven! Ik gescout voor een modellenbureau..! :)

Elaaaatjuh: het lijkt me zooo leuk ! Maar ik  ben veeel te klein.

Ik: haha

Elaaaatjuh: Maar vertel hoe is het gebeurt.

Ik: nou , er kwam dus een vrouw binnen en ik vroeg of ik haar ko helpen. Maar ze kwam dus voor mij, en ze vroeg of ik erover na ging denken dat ik bij haar bureau kwam.

Elaaaatjuh: coooooooooollll man

Ik lach

Ik: ik moet sws nog ff met pap en mam bespreken, maar ik hoop het :) :) :) :)

Elaaaatjuh: maar word je zomaar aangenkmen, hoef je geen shoot of zoiets te doen??

Ik: geen idee ik denk het.

Elaaaatjuh: okeee ik maar ik ga slapen het is midden in de nacht hier , doeeeeeeeeg xoxoxoxo

Ik: OWWW SRS?  SORRY DOEI ELLIEBELLIE! XXXX

Elaaaatjuh: doeeeeeeeeeeeeg aaanaaanaaas♥♥♥♥

Ik:  see youu ❤

Ik zie dat ze off gaat.

'Mam pap, mag ik dat dan?' vraag ik. 'Schat ik vind het super voor je, vraag het maar aan je vader wat hij er van vind' zeg mama. Ik loop naar het kantoor van mijn vader. 'Papa mag ik dan een shoot doen?' vraag ik. Ik zie dat papa nadenkt 'pap, het is zoooo'n grote kans!'. 'Dat is waar maar vind je het ook leuk??' vraagt hij. 'Jaa! Tuurlijk ik wil het heel graag'.  'Oke dan'. 'Dankjee pap, ik hou van je' ik geef mijn vader een kus op zijn wang en huppel naar m'n kamer.

Ik open op mijn laptop twitter en druk op bericht maken
Annaa ❤ @anna_
Ik mag!!!!!!
-------------------------------------------
Dit was het nieuwe hoofdstuk! Niet heel lang maarja.. Stuur een rea wat je er van vind :)
Follow me + check my stories ❤
Xoxo.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 12, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

New LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu