Pohled Marinette
Jako vždy vypínám budík a probudím se. "Tikky." zavolám na Tikky, aby se vzbudila. Nakonec se objevila. "Jak se cítíš Marinette?" zeptala se Tikky, chystající se na snídani. "Celkem fajn." řekla jsem Tikky. Potom jsem se nasnídala a šla do školy. U dveří na mě čekala moje nejlepší kamarádka Alya. "Dneska jsi tu brzo." řekla Alya. "Nechtěla jsem, abychom přišli pozdě." zavtipkovala jsem a šly jsme.
Ve škole...
Došla jsem s Alyou do třídy a sedli jsme si na svá místa. Jakmile jsem si připravila věci, zazvonil zvonek a my se postavili. Potom přišla učitelka. "Posaďte se prosím." řekla naše učitelka a my se posadili. "Paní učitelko, musím vám připomenout, že píšeme test z matematiky." řekla Chloe. Sakra! Já se na ten test neučila. řekla jsem si pro sebe. "Máš pravdu Chloe, ale je tu něco důležitého, co vám musím říct." řekla nám pyšně učitelka. To nás překvapilo. "Určitě vás potěší to, co teď řeknu. Do naší třídy přibyli noví žáci!" řekla radostně učitelka. "Aspoň budou další lidi na pokec." řekl Nino, který seděl za mnou. Potom jsme uslyšeli klepání na dveře. "Už jsou tady. A teď je prosím přivítejte." řekla učitelka a otevřela dveře. Ten první vypadal divně. Měl brnění a na pravé ruce jakýsi přístroj. A jeho hlava nebyla lidská. Spíš patřila nějakýmu ptákovi. Druhý vypadal jako opice, ale byl slušně oblečený. Třetí byla holka a vypadala normálně. Až na to, že měla dlouhé, černé ruce. Čtvrtý byl celý ze zlata a vypadal jako socha. Pátý nový žák byla kachna s kuželem na hlavě a s černými nohami. Šestý žak vypadal taky jako kachna, ale chyběli mu nohy a proto bylo divné, jak dokázal chodit. Sedmý byl celkem malý a vypadal jako klaun. Osmý a zároveň poslední nový žák vypadal stejně jako ten sedmý, ale byl MNOHEM větší.
Ahoj všichni. Omlouvám se, že nic dlouho nevyšlo. Nebyly nápady.
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour Ovládnuta Akumou
FanfictionTento příběh začal nevině, ale potom se to vyhrotilo! V tuto chvíli musel Černý Kocour spojit síly s Bombasem a jeho gangem, aby porazili padoucha ovládaným Lišajem. Nikdo nečekal že by ta postava mohla být superpadouch...