4. Překvapení

127 6 8
                                    

Pohled Adriena

Je to mnohem jinačí, když jsou tady noví spolužáci. Ale co, seznámili jsme se a to je důležité. Víc, než si myslíte. Za chvíli zazvoní a půjdeme domů. Dost by mě zajímalo, kde bydlí. Snad nebydlí v zapadákově. Apsolutně nevím. Hurá! Zazvonilo. A jde se domů. Chvilku jsem vykecával s Ninem, Alyou a Marinette. Nakonec jsem už šel domů.

Pohled Marinette

Hned, jak jsem přišla, tak jsem se nasvačila a šla k sobě nahoru. Koukala jsem na TV. Nic nového nebylo. Vypla jsem TV a lehla si do postele. Byla jsem unavená. Potom přiletěla Tikky a snažila se, abych neusla. "Je ti něco?" zeptala se Tikky. "Nic se nestalo." zamumlala jsem, zívla si a chystala jsem se spát. "Trocha spaní neuškodí." řekla Tikky a pak jsme obě usly. Pak nás vzbudily kroky. Tikky se schovala a já vstala. Přišli rodiče. "Tak jak bylo ve škole?" začala rozhovor moje mamka. "Ušlo to." řekla jsem jim. Moc přesvědčivě to neznělo. "Co se stalo?" zeptal se táta. "Přibyli do naší třídy noví žáci." řekla jsem. "Paráda." pověděla mi mamka. "Už jsem se s nimi seznámila." řekla jsem a rodiče byli nadšeni. Pak odešli.

... Další den...

Perfektní. Další den. Bohužel je první hodina matika a píšeme z ní test. Učila jsem se. Pak jsem se nasnídala a vyrazila do školy. Čím blíže jsem byla ke škole, tím víc jsem byla nervózní. Ve třídě jsem sedla na své místo a pak přišla učitelka a rozdala nám testy. Potom jsem začala psát test.

... O 4 minuty později...

Dopsali jsme ty testy a učitelka si ti testy potom vzala. Když se učitelka ujistila, že všichni dopsali, začala číst jména a jejich známky. Max měl jedničku. To bylo jasné. Kim za dva. Později jsem byla na řadě. "Marinette Dupain-Cheng mě zklamala. Má za čtyři." řekla smutně učitelka. Ten výsledek testu mě naštval. Všichni mě litovali. Všichni, kromě Chloe a Sabriny. Ty se mi smály a naštvaly mě ještě víc. A když jsme odcházeli, tak Chloe mi podrazila nohy a já hodila tlamu. Už jsem byla totálně vytočená a bylo mi jedno, jestli mě posedne Akuma.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 28, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kouzelná Beruška a Černý Kocour Ovládnuta AkumouKde žijí příběhy. Začni objevovat