2. Seznámení s novými žaky

126 4 0
                                    

Pohled Marinette

"Nepřijde ti to divné?" řekla mi Alya. "No... jako úplně ne." řekla jsem Alye svůj názor. "Nepříjde mi, že by byli lidé. A navíc, jak sem dají toho velkýho? Sotva se dostal přes dveře." řekla mi Alya a ukázala na toho obra. "A nyní se naši noví žáci představí." řekla učitelka, která byla štěstím bez sebe. Z řady vyšel ten první. "Jmenuju se Bombas. Nechci vám vyhrožovat, ale kdo si vopravdu na mě, nebo na mé přátele bude vyskakovat, tak se zlou se potáže." řekl. Potom vystoupil z řady druhý student. "Ahoj. Já jsem Murder Monkey, ale nebojte se. Neublížím vám. Pokud mě někdo nenakrkne. To bych vám neradil." řekl. Vůbec se mi nezamlouval. Pak přišel ten třetí. "Ahojky přátelé. Jsem Aghata. Věřím, že se brzo skamarádíme. Nesnáším být sama. řekla holka. Byla celkem fajn. Pak přišel čtvrtý student. "Čau. Jsem Gold Watcher. Občas si nasadím schopnost nehnout se jako socha. A pak bafnu. Baví mě to." řekl. "Teď neudělám ani krok ze třídy, aby na mě nebafnul." špitla sem Alye. Pak jsme se podívali na studenta číslo pět. "Ahoj. Moje jméno je Dread Ducky. Jak vidíte, postrádám ruce. A chci vás všechny, - a to i vás paní učitelko - občas, když jsem dlouho ticho, tak zakvákám." promluvil milým přízvukem. Pak se šel představit ten šestý. "Zdravím vás. Jsem Doom Ducky. Jak víte, Dread Ducky postrádá ruce, ale já postrádám nohy. Divíte se, jak se mohu pohybovat. Koriguji to svou myslí. A protože nemám nohy, tak mi je nikdo nepodrazí." řekl nám všem. Měl hodně hluboký hlas. Teď byla řada na sedmého studenta. "Ahoj. Jsem Clown Gremlin. Nesmějte se mé velikosti. Moji bratři i bratranci jsou takhle malí." řekl ten mřňous. Pak promluvil ten osmý a zároveň poslední. "Zdravím. Já jsem Goliath Clown. Jsem proslulý svoji sílou a velikostí. Máte to tady stísněné." řekl ten obr. "Tak jsme se seznámil." řekl Adrien. Nakonec je to lepší.

Doufám, že se vám to bude líbit.

Kouzelná Beruška a Černý Kocour Ovládnuta AkumouKde žijí příběhy. Začni objevovat