3. Tajemství nových spolužáků

110 3 3
                                    

Pohled Marinette

Pořád jsem nemohla přijít na to, co z nich udělalo to, co teď jsou.  Byli tak tajemní. Ale proč? Zkusila jsem se zeptat Nina. "Nic mi vzhledově nepřipomínají. Ale ty jména, jako bych je znal..." pravil mi Nino. "S Bombasem si nejsem jistý. Kdysi jsem hrál jednu hru a tam právě byli všichni, kromě Bombase." rozvyprávěl se Nino. "Díky za radu." pravila jsem mu a on se usmál. Koukla jsem se na Bombase a všimla jsem si na jednom jeho sešitě něčeho divného. Na svém sešitu měl napsáno: DARK DECEPTION. To bylo podezřelé. Řekla jsem to Ninovi a ten se rozzářil. "To je ono! Dark Deception. Tam byli všichni, kromě Bombase." řekl radostně Nino. "Díky za informace." pověděla jsem mu a po 4 vteřinách zazvonilo. Bombas si svolal svůj gang a vykecávali spolu. Potom jsem zpozorovala, že Nino jde k nim.

Pohled Nina

Vydal jsem se k Bombasovi a jeho gangu. "Ahoj." řekl jsem a všichni se na mě podívali. Z toho se mi dělal šoufl. "Co bys chtěl?" dotázala se Agatha. "Popovídat si. Co jinýho?" řekl jsem jim. "Třeba autogram?" promluvil na mě Bombas. "Ne. Já se po autogramech neptám." odsekl jsem. "Vopravdu nechceš autogram. To je překvapivé. Lepší než Chloe s tou svou kamarádkou Sabrinou, nebo jak se jmenuje. Furt ta samá votázka: Dáš mi autogram? Pro sebe si říkám: Ne. Takovej krávě bych ani nedal vodpadkovej koš. Ale na venek mlčím." rozvyprávěl se Bombas a nespustil ze mě oči. "Mám pár přátel. Chcete je vidět?" zeptal jsem se. Když jsem se na něj díval, vypadal zamyšleně, ale nakonec kývnul a svolil. Hned jsem pro ně šel.

Pohled Bombase

Apsolutně tomu nerozumím. Vopravdu jsem musel říct víc, než sem měl? A teď čekat, až příjdou. Dost jim to trvá. Ejhle! Jsou tady.

Pohled Adriena

Nino nás vedl za Bombasem. Když jsme přišli, hned si nás všimli. "Říkám předem, že na autogramy kašlu. Vopravdu kašlu." řekl nám hned Bombas. "Já jsem Adrien." řekl jsem. "Já jsem Alya." řekla Alya. "Já jsem Marinette." řekla Marinette. "Tak na pokec chodit můžete." řekl Bombas a zazvonilo.

Tak co? Jak se vám líbí tenhle příběh? Odpověď napište do komentářů. ;-)

Kouzelná Beruška a Černý Kocour Ovládnuta AkumouKde žijí příběhy. Začni objevovat