Twenty five

256 8 0
                                    

8 szempár szegeződőtt rám,mire én elégé megijedtem. Kérdéseim voltak,de nem tettem fel őket. -Bang Pd? ..-kérdeztem félve,ugyanis számítottam a lecseszésre amiért megvertem azt a ribancot.

-Nézd,nem kell félned. Csak szeretném tudni,mi az amiért kiosztottad majd megverted.-nézett rám,mire tekintetem Jungkookra vezettem.

-Nos...ez hosszú lesz..-mindent elmondtam ami eddig történt,köztem és Seoyul között...hogy miket tett Jungkookkal. Leakart vele feküdni..Kookot pedig elkábította jóval előtte.. azt hitte a szer sokáig tart,de mikor már hajolt volna Seoyul,Jungkook lelépett. Ezt még ő mesélte.

-Így volt ez Jungkook?-nézett az említettre a leendő főnököm.

-Igen így volt, Sőt nem is egyszer fenyegetett meg. Seo mutasd meg az üzenetet.-elővéve telefonom visszakerestem a beszélgetést,majd odaadtam Pdnek. A reakciója várható volt,a ribanc ki lesz rúgva és feljelenti testi és lelki sértésért. Persze,mikor bejött az irodába nekem akart esni,de meglátta Kookot és elkezdett idegesítően viselkedni. Kellette magát,és leszarta a körülötte lévőket. Jungkook végig rám nézett ezzel is jelezve a nem tetszését,amit egy idő után Seoyul is észre vett így nekem esett,vagyis próbált. Megpróbált megpofozni,de elkaptam a kezét,így sikertelen lett a próbálkozása. Ezután megrugni akart,ami figyelmetlenségem miatt sikerült neki,így összerogytam. Sunbaenim most nagyon mérges lenne,ha ezt tudná. Ekkor hirtelen láttam ahogy valaki elém áll,így csodálhattam az izmos fenekét,amiből Jungkookra következtettem.

-Jeon,hagyd majd én elintézem és leszarom hogy te is fekete öves vagy,de férfiak nőket nem bántanak,de a nők bánthatják egymást. Úgyhogy légyszíves állj el és hagy intézzem el én. -ekkor megszólalt egy rémisztően ismerős hang...Scott.(Írói,megj:. ne haragudjatok,de mostanába nagyon nagy Teen wolf rajongó lettem. DE nem fog sokáig benne lenni,próbálom nem elbaszni a könyvet)

Scott a második unokatesóm,fogalmam sincs hogy került ide,de nem kéne itt lennie.. Tae nem szívleli ahogy Park se...Na meg a fiúk se. Senki nem szereti rajtam kívűl,amit nem értek,habár van egy sanda gyanúm,hogy valamit titkolnak előllem.

parkseo22 új képet tett közzé!

parkseo22 új képet tett közzé!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hiányoztál Scott!❤️

tagged: scott_87

❤️:jk97,taegucci95 and 23564 other

Comments:

jk97: FÉltékenynek kéne lennem?

'parkseo22:Guk,ő az uncsim. És nem vagyunk együtt.'

guccitae: mit keres itt???????

park.jm: Nem tetszik ez nekem...

19.07.22.
369 szó

Az Ismeretlen √Jeon JeongGuk√ {Instagram} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now