*2 évvel később*
Nos hol is kezdjem...Jungkookkal ez a harmadik évünk,hogy együtt vagyunk. Azóta nem is nagyon posztoltam instagramra,hiszen rengeteg tanulnivalóm van és nem érek rá ilyenekre. Jungkook még mindig idol,ahogy a srácok is. Együtt nagyon jó csapatot alkotnak és nagyon sokat dolgoznak azért,hogy a rajongókat boldoggá tegyék. Rajtunk kívül Hobinak lett kapcsolata,aki amúgy egy gyönyörű lány. A neve még nem publikus,ugyan is még titokban járnak. A többiek szinglik maradtak,és Yoongi szavaival élve: 'Az élet rövid,hogy a szerelmet kergessem' Így a ő a mának él és szeretné kiélvezni,hogy előadó. Namjoon és Jin rengeteget aggódnak a jövő miatt,ahogy Hobi is. Félnek,hogy mi lesz ha.. Jimin és Tae...nos ők általában pihennek,vagy videójákoznak,amikor csak tudnak. Kérdeznétek,hogy mi lett velem meg Jacksonnal.. a válaszom pedig az,hogy Jackson és Lisa összejöttek és kiderült,hogy az elején csak Lisa miatt közeledett felém. Persze aztán legjobb barátok lettünk,és minden rendben van. Megmondom az őszintét,nagyon nehéz,hogy a srácok túrnézni vannak,és alig látom őket. De bízom Kookban is és a többiekben is,tehát annyira nem félek. Mellesleg egyetemre járok,ahol elég sokat kell tanulni. Ügyvédnek készülök,és ez a második évem itt a Hankukon. Viszont mivel jön a karácsony a srácok kimenőt kaptak kivételesen,így ezt az ünnepet együtt töltjük.
bts_official új képet tett közzé!
BOLDOG KARÁCSONYT ARMYK!!💜💜💜
❤:bang.pd,junkookismybf,btslife and 253652 others
Comments:
bang.pd:
Nektek is srácok!
parkseo22:
Oké mostmár jöhettek be,kész a kaja!
jungkookismybf:
Nektek is oppák!!
lalalalisa_m:
Boldog karit,és várjatok meg a kajával!!!
dispatch:
👀
'parkseo22: Igen?'
jk97 új képet tett közzé!
Végleg az enyém! ❤
tagged: parkseo22
❤:jungkookismybf,dispatch,bang.pd and 423554 others
Comments:
lalalalisa_m:
Sokáig babáim!!! ❤❤❤
guccitae:
FELNŐTT A KICSI BABÁM😭😭😭
bts_official:
Gratulálunk srácok!! Büszkék vagyunk rád maknae!❤😭
seokj:
A FIAM FELNŐTT!!!😭😭
Miután a többiek kidőltek,mi Kookkal kimentünk az erkélyre beszélgetni. Maga az érzés,hogy megkérte a kezem,valami hihetetlen. Boldog vagyok,igazán boldog. Felfogni nem tudom,hogy mit kezdenék Nélküle! 3 év alatt,rengeteg dolog történt és nagyon hálás vagyok neki ezért. Na meg a srácoknak is,ha ők nincsenek sose ismerem meg őt..
-Milyen érzés,hogy nemsokára Mrs.Jeon leszel?-nézett rám Kook,könnyekkel a szemében. Mindketten elsírtuk magunkat,én akkor mikor feltette a kérdést,ő pedig mikor igent mondtam.
-Furcsa,de boldog vagyok. Tudod Kook,az elején egy ismeretlen előadó voltál számomra,és hiába telt el három év,lehet,hogy még mindig egy ismeretlen vagy számomra,mert nem tudom,hogy ismerem-e minden oldalad. De itt lesz rá az egész életünk,hogy teljesen kiismerjük egymást nem igaz? És akkor már nem leszel ismeretlen..-néztem végig szemeibe,amik ismét megteltek könnyekkel.
-Igen,az egész életünk itt lesz rá,és elérem,hogy ne legyek számodra többé ismeretlen. Veled akarok megöregedni,téged akarlak a gyerekeim anyjának...Ezek a dolgok megkövetelik,hogy mindketten ismerjük egymást teljesen. Szeretlek..-homlokát enyémnek döntötte és úgy nézett rám továbbra is.
-Én is szeretlek Kook..-mondtam,majd megcsókoltuk egymást. A 3 év alatt ezt mondanám a legérzelmesebb csókunknak. Ez az egész az instagramnak köszönhető,na meg persze a barátainknak.
2019.04.29.-2020.07.25.
490 szó
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az Ismeretlen √Jeon JeongGuk√ {Instagram} BEFEJEZETT
FanficEgy ismeretlen. Ez az ismeretlen a bátyám legjobb barátja. A családom ismerőse. Miért nem ismertelek meg hamarabb? Vagy még most is..csak egy ismeretlen vagy? jk97 követni kezdett téged. Tartalmazhat trágár szavakat. 19.04.29.-20.07.25.