Възможно е да изям много хейт и негативни коментари в тази глава, ама... е, нали си мразя живота?
Специални благодарности на HaUnTeD_SoUl_ , която веднага се отзова, за да ме подсети за някои ситуации. Обичам тА ма, коза! Няма как да не тагна и Guga_prezidenta_brat , която е имала участие в една от ситуациите заедно с мен, която също много си обичам! ❤️❤️❤️
Хей, unicorns! Как сте? Живо, здраво? Нахранени?
Отново добре дошли в клуба на "мразя си живота"! Днес сме тук, за да поговорим за бабите като цяло (Ей, тез баби значи).
Много ме дразнят бабите рано сутрин в магазина, където предимно ходят работници преди работа, за да си вземат закуска. Съответно хората, може би, така съвсем лекичко, бързат за работа и гледат да се изредят колкото могат по-бързо, но неееее! Там ще има една баба, която е станала в 5:00 заедно с кокошките и тя до 7:00 се чудела какво да прави и затова отишла на магазина. Ей, така, щот нямало кисело мляко за баницата, която спонтанно искала да спретне. Обаче, когато отиде на магазина и тя се забравя. Не ѝ пука, че има хора, които бързат за работа (рядко има и ученици). Или просто като има няква баба пред теб, която се чуди какво да си вземе. И почва "ох, ами аз от това имам ли?", "Ама то май... яйца нямам", "Абе това сирене май не беше хубаво", "Може ли кесийка, ама гледайте да бъде от по-големите и здравите, за да мога да си пренеса компотите после" и подобни. Извинявай, бабо, ама не си сама на света. Има и други хора, които са сформирали опашка, кажеш, че се редят за последната тава с баничка.
Или пък когато има голяма опашка и има човек пред теб, който си плаща и вече идва твоя ред и от някъде, сякаш господ я снесъл точно зад теб, ти каже "Дай да мина пред тебе, щот не се знае дали скоро няма да умра".Абе бабо.
Кат си тръгнала да умираш - защо си на шибаният магазин? Свещи за погребението ли си купуваш?
Или бабите пред блока/къщите. Аз не живея в блок и не съм живяла (спала съм за няколко дни, обаче не съм се застоявала), но имах една баба, която беше през една къща от моята и пусна жалба срещу мен, защото съм откъснала цвете от улицата, което тя претендираше, че било нейно. Също така - защото играехме на УЛИЦАТА и това не ѝ харесвало. Извинете, но до колкото съм запозната със закона на Република България, знам, че на УЛИЦАТА, всичко е собственост на общината и е ОБЩЕСТВЕНО МЯСТО. Демек, аз мога да се изсера там и никой копче да не ми каже (не, всъщност, не знам дали може... хората биха ме гледали странно, но щом кучетата го правят, значи и аз мога). Но ми разбрахте мисълта, затова ще продължа. Ако обаче това цвете беше ЗАД ОГРАДАТА на нейната ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ (тоест - къщата ѝ), то си е напълно нейно и аз нямам право да влизам там, без да съм поканена, защото иначе се води "влизане с злом". Викаха ме в полицията заради това нещо. Тая луда баба беше писала, че сме я гонили с пръчки (имахме си банда тогава и ни викаха един по един в полицията за разпит), а в действителност - ТЯ ни гонеше с поне 2м дебела пръчка. Беше написала също така, че аз съм била пълен изрод и тъпа селяндурка, но в полицията оправдах това, тей като баща ми ме е учил как да бъркам в здравето на хората по най-жестокият и сладък начин – добрият и възпитан тон, говоря на "Вие" и най-вече - говоря правилно. Адвоката, който също си бяхме взели с нас, остана направо изумен, защото нямах нищо общо с момичето описано в жалбата ѝ. Даже го попитаха дали не са объркали нещо.
Като цяло - бабите се чудят как да се закачат с другите деца (ка'еш, че тя няма внуци и ако има, все едно се държи с тях по същият начин). Сякаш ние сме им виновни, че им е "изчезнал" поредният компот от кайсии за баницата, но в действителност, тя го е изяла, обаче нали с диагноза деменция (неврологично заболяване, което се отличава с влошаване на умствените способности, нарушена концентрация и др.) и си мисли, че някой краде от нея.
Няма какво друго да кажа за бабите по пейките на центъра или най-вече в мола. Те седят в мола на аванта - не плащат вода, тоалетна, седят на топло/студено (зависи от сезона).
Съгласна съм, че не всички баби са такива (знам го от личен опит), но защо повечето са така? Защо повечето трябва да ни мразят и да се правят на голямата работа, а всъщност некролога им се показва от десният джоб?
Чакай малко? Ама аз си мразя живота. Ем, квот, такова.
До следващата глава!
Обичкам ви!
ESTÁS LEYENDO
Мразя си живота
De TodoДобре дошли в клуба на "мразя си живота"! Тук ще пускам случки от живота ми и неща които ме дразнят