Kısa Hikaye🙈

1 0 0
                                    

Bir zamanlarda bir genç kız varmış. Bu kız ailesine ve arkadaşlarına çok bağlı olduğu için, insanlara çok kolay güvenirmiş. Bir gün eskiden tanıdığı birisini görmüş. Genç kız gidip selam vermek istemiş ama sonra utanmış, çünkü o tanıdığı kişi bir erkek olduğu için. Eve gittinde annesine ve babasına o erkeği gördünü anlatmış. Annesi ve babası o erkeğin annesini ve babasını tanıdıkları için utanıp selam vermediğini dememiş. Günler geçmiş kız o erkeği bir daha görmüş. Kızın yanında arkadaşları fark etmişler genç kızın o erkeğe baktını. Sormuşlar kıza neden ona baktığını. Kiz birşey dememiş çünkü utanmış. Arlardan günler geçmiş kız o tanıdığı erkeği kafasından atamamış. Hep onu düşünmüş ve anlamamış neden hep onu düşündüğünü. Çok güvendiği bir arkadaşına gitmiş ve anlatmış herşeyi. Arkadaşı kıza birşey diyememiş çünkü kendisi bile bilmiyormuş neden olduğunu. Genç kız düşünmüş ve o erkeği sevdiğini fark etmiş. Kız ilk defa hayatında birisini bukadar çok sevdiğini fark etmiş. Ayalarca gizlice o erkeği içinden sevmiş ve kimseye anlatmamış. Bir gün genç kız arkadaşlarıyla konuşurken, arkadaşlarından birisi o erkeği tanıdığı için ondan uzak durun bence demiş. O arkadaş bilmiyormuş kızın o erkeği sevdiğini. Ve ardından o bir kızı seviyor demiş. Genç kızın dünyası yıkılmış ve o erkeğin sevdiği kız kim olduğunu bilmek istemiş ama o arkadaş bilmiyormuş kim olduğunu. Genç kız ağlamak istemiş ama ağlayamamış ve o acıyı içinde tutup belkide doğru deyildir demiş. Sormak istemiş ama utanmış ve korkmuş. Çünkü o erkek o genç kızı tanıyormuş. Genç kız beklemekten başka birşey yapamayacağını fark etmiş ve üzülerek beklemeye karar vermiş.
Kız o tanıdığı ve sevdiği erkeği beklerken onunla nasıl konuşucağını düşünmüş.
Birgün arkadaşlarıyla otururken arkadaşı sormuş neden hep öyle dalgın olduğunu. Kiz hiç birsey olmadığını ve tek yorgun olduğunu söyler ve arkadaşları zorlamak istememişler.
Kız beklemekten yorulmuş ve o sevdiği erkeğe şiirler yazmaya karar vermiş. Oturur ve hep şiirler yazarmış. Arkadaşlarına gösterirmiş ve arkadaşları şiirlerin çok güzel diye kızı mutlu ederlermiş. Kız artık içinde o sevgiyi tutamayıp arkadaşlarına o erkeği sevdiğini söylemiş. Arkadaşları erkeği sevmedikleri için fazla mutlu olmamışlardı ama kıza belli etmemişlerdi. Ve kız onu sevmeye devam etmişti.

BELKİ BİR GÜN VAZGEÇER ONU SEVMEKTEN😔

HAYAT♡HAYAL♡AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin