Ba,(is CA Jimmy stii...de incep cu "ba" da nu, in fine)nu stiu voi dar eu am inceput scoala relaxata 😎😎😎😎😎😎colegi noi,profesori noi blah blah blah. Dar cand am văzut ce colegi am...baaaaaaaaaaa, erau diversificați rău de tot! Uni oki alții misto altii varza(murata,stricată,tocata) iar alții vai de capu' și de zilele lor, că până în ziua de azi nu am reușit să inteleg cum profesoara a putut să îi treacă clasa...
La prima serbare a noastră de Crăciun, parca din clasa pregătitoare, eram așa de scăpată de emoțiile avute când le-am văzut mămicile colegilor mei așa de ENTUZIASMATE că copii lor vor cânta, dansa și recita poezii,erau cu telefoanele pe sus dacă vreți va și zic ce telefoane aveau că na' pe vremea aia eram EXPERTA in telefoane una cu paru' creț avea iPhone, una Samsung, alta bronzata zici că se bronza la parasolarul de pe casa avea tot un Samsung, dar 100% era mai vechi.Lăsând telefoanele, mămicile își filmau copii zici că de parca cântau pe scena de la Arenele romane...MA AMUZAU TERIBIL!
Daca mai vreți povesti de genul nu uitați să apreciați povestea mea, e una chiar reală și sper că primul capitol va plăcut și va amuzat ( dacă mă lăsați să recunosc și pe mn m-a amuzat)
Uite așa am făcut o poveste de 256 de cuvinte, nu va mint de loc,va las o poza mai jos că am scris atâtea cuvinte! 😂
CITEȘTI
In Zilele Noastre
HumorAici povestesc zilele amuzante și triste, mai exact aici veți descoperi in ce fel de lume trăiesc eu! Sper mult sa va placa!