Na een hele week te hebben gepraat en soms eens een lief woordje te hebben gezegd, hebben we vandaag afgesproken. En eerlijk ik heb nog nooit zoveel stress gehad. Mijn handen trillen echt super hard. Ik heb zoveel vlinders in mijn buik dat het gewoon een hele vlindertuin is.. een vlindertuin door jou veroorzaakt en ik zou niks liever willen. We hebben om 14u afgesproken. Ik zit daar samen met een vriendin te wachten op jou en nog twee vrienden. Samen over de dorpsdag wandelen hihi. Je komt daar ineens zo aangewandeld, ik kijk je aan en weer valt men mond open. Ik was vergeten hoe mooi je was! Ik wandel op je af en wanneer ik voor je sta, weet ik niet wat te zeggen dus vlieg ik gewoon rond je hals.. pfff het voelt zo goed aan om je te kunnen vasthouden. Een explosie van vlinders in mijn buik. Precies of ze hebben al die tijd in een ballon gezeten en iemand heeft die ballon kapot geprikt. Als al mijn vriendinnen er zijn, vertrekken we. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Moet ik nu je hand vasthouden of niet? Ineens voel ik zo je hand mijn hand vastpakken en je vingers in mijn vingers vlechten. Ik kijk je in de ogen en ik verdrink gewoon. Hihi mijn vriendinnen wilden echt alles zien en wij volgden maar gewoon. Het boeide ons niet zoveel zolang we maar bij elkaar waren. In het park stonden allemaal attracties en wij gingen met ons alle in de 'rappe rups' hihi het deed zoveel pijn in onze rug maar toch zaten we de hele tijd te lachen. Nu deed niet alleen men rug pijn, maar ook mijn buik en kaken van het lachen. Zo de hele tijd met jou hand in hand lopen, voelde gewoon compleet, alles klopte. Toen we 's avonds weg moesten stonden we aan je fiets en ineens lachen we met ons twee bijna op de grond. Haha een moment dat ik nooit ga vergeten... op dat moment wist ik het voor 1000% zeker.. dit.. dit is de liefde van mijn leven..
JE LEEST
love of my life <3
Romancehet vinden van je liefde van je leven? mij is het overkomen... & mijn verhaal kan je lezen