Haha eindelijk! Twee maanden samen en ik ga je mama ontmoeten. Ik ben eigenlijk best wel zenuwachtig! Ik was je van school komen ophalen, maar dan moest ik voor twee uur weg. Ik moest namelijk naar de dokter. Ik had sinds vorige week een zweer op mijn voet. Die was weggetrokken, maar ik had een allergische reactie op het ontsmettingsmiddel... resultaat: twee rode, opgezwollen voeten die super veel jeuken en super veel pijn doen :( jij was super bezorgd en dat was echt super schattig :$ zelfs de dokter was verbaasd toen hij mijn sokken uitdeed :$ resultaat: cortisone pillen en een zware cortisone zalf :( kom ik terug bij je aan na de dokter, moest ik direct naar het appartement van je mama komen. Ze was nog onderweg met haar vriendin. Ik was echt super zenuwachtig. Ik was echt bang dat ze me niet zou mogen en ik denk dat dat ook zo is. Jij mag geen druppel alcohol drinken en ik ben iemand die wel is graag een glaasje drinkt :$ al bij al viel het wel mee, maar toch breng ik liever mijn avonden door met jou :$ pff morgen hebben we een avond voor ons alleen :$ en ik ga er van genieten! Ik hou van je liefje! ♥ bedankt voor deze beste twee maanden van mijn leven! Ik zou ze nooit meer willen veranderen liefje!!!
JE LEEST
love of my life <3
Romancehet vinden van je liefde van je leven? mij is het overkomen... & mijn verhaal kan je lezen