😨

8 1 0
                                    

-Köszi bra, de nem. Majd legközelebb. - nézem őt, milyen hatások fűzik a karjaiba.

Csak ülünk az ágyon, a szobát csak a hold fénye világítja be. Emiatt látom az arcát. Még semmi nem történik vele. A "kínos csendet" egyre hangosabbnak érzem. Bár egyikünknek sem kínos csendben lenni, de úgy érzem most egy chilles zene nagyon is jól jönne. Így hát a kis hangszóromon bekapcsolom XXX-től a Revenge című számot. A hangszórómmal visszahuppanok az ágyra és továbbra is nézem a srácot.
A zenék csak pörögnek egymás után, egyre discosabb jelleggel. Ez eléggé felemeli a hangulatot.

-Te is érzed? - kérdezi K mosolyogva.
-Nem, mit?
-Ezt a felhőtlen boldogságot. - hirtelen felpattan és elkezd táncolni.

Nagyon érzi a zenét, ahogy látom. Én is felállok és elkezdek táncolni. Szinte érzem a hangulat erejét a szobában, ahogy körbe fűz mindent. Két órája, hogy bevette az EX-t és azóta egyre csak boldogabbnak látom.
Figyelem őt, és meglátom, hogy a pupillája mindjárt kifolyik a szemén.

-A sötéttől ilyen nagy a pupillád?
-Nem, ez az EX miatt van. Nem tudtad? - néz rám mosolyogva.
-Nem. - legyintek rá.
-És azt tudtad, hogy tökre szeretlek?
-Hogy?
-Hát szeretlek. - ismétli meg.
-Mármint hogy szeretsz? - értetlenkedek.
-Barátként, bolond. - szakítja félbe a táncolást az ölelésével.

Szinte érzem, hogy vigyorog, megállás nélkül. És azt is, hogy nagyon meleg az egész teste.

-Nem kérsz inni, vagy valamit? Nagyon forró vagy.
-Nem vagyok szomjas. - mondja

Ebből baj lesz. Muszáj lesz neki inni. Meg kicsit leülni pihenni. Vagy valamit. Az íróasztalomon épp van egy pohár gyümölcslé. A poharat elkapva lépek oda hozzá. Leültetem a gyereket és nyomom a szájába a poharat.

-Igyál! - szólok rá.

Harcot vívni magammalTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon