1.BOLUM

898 34 11
                                    

Biasınızla ilk tanışma:

NAMJOON:
İkiniz bir kütüphanede tanıştırdınız. Senin boyun üst rafa yetişemediği için o sana yardım ederdi.Durmadan aynı kütüphanede karşılaşınca yakın arkadaş olurdunuz. Ama sonra birbirinizi sevdiğinizi itiraf ederdiniz.

SEOKJİN:
Yemek yapmayı çok seviyordun. Büyük bir ilgin vardı. Jin ile aynı kursa gidiyordunuz. Bir gün yemeğe dalıp çıkış saatini unuttun .Ve içerde kilitli kaldın. O sırada jin'de içerde mahsur kalmıştınız. Yardım çağrısı istediniz ve gelene kadar konuştunuz. 1haftaya çok yakın iki arkadaş oldunuz .2 hafta sonra çiftimiz hazır.

YOONGİ:
Bighit'te stajyer olarak işe başlamıştın. Ilerde çok başarılı olmak için gece gündüz çalışıyordun. O gün yoongi'de dans pratigine kalmıştı. Zorlandığın konularda sana yardım etmişti. Şans ya sen onun üzerine düştün. O an ikinizinde kalbi çok hızlı atmaya başladı. Artık her gün birbirinizle pratik yapıyordunuz. Böyle böyle kaynaştınız. Çıkış yaptığınız zaman sana çıkma teklifi etti ve sevgili oldunuz.

HOSEOK:
Başarılı bir doktordun. Hoseok o gün pratik yaparken ayak bilegini kırmıştı. (Allah korusun).Özel doktorları o gün olmadığı için senin olduğun hastaneye geldiler. Şansa bakki onun doktoru sendin. Ayağını alçıya aldın. O da her gün kontrole geldi. Sen onun alçısını çıkardığın gün sana çıkma teklifi etti . E sende ona karşı boş değildin kabul ettin ve sevgili oldunuz.

JİMİN:
Onunla çocukluktan beri tanıştırdınız. Sonra çok yakın iki arkadaş olmuştunuz. Ama duygularınız izin vermediği için arkadaş kalamadınız.  İkinizde birbirinize açıldınız ve sevgili oldunuz.

TAEHYUNG:
Kore'ye gezmek için gelmiştin. Her gördüğün yerde fotoğraf çekiniyordun. Han nehrine geldiğinde fotoğraf çeken bir çocuk gördün . Ve ondan fotoğrafını çekmesini istedin. Bu kişi Taehyung'tan başkası değildi. Seni ilk gördüğü an kalbi hızlanmıştı. Sana fotoğraf çekmeyi öğretti. Seni Kore'de kalmaya ikna etti. Ve biraz zaman sonra sevgili oldunuz.

JUNGKOOK:
Oyun düşkünü bir kızdın. Ve çok istediğin bir oyun vardı. Onu almak için bir dükkana gittin . Ve sadece bir tane olduğunu gördün. Oyunu almak için uzandın. Ama seninle bir el daha uzandı. Oyunu hem sen hemde o almak istiyordu.Bu yüzden bir karara vardınız. Oyunu oynayacaktınız ve kazanan oyunu alacaktı. Oyunu sen kazandın. Ama jungkook sana şunu dedi."Oyunu kaybettim ama senin kalbini kazandım. "Sende ona karşı boş değildin. Ilk görüşte aşktı sizinkisi. Biraz daha birbirinizi tanıdınız ve sevgili oldunuz.

BTS TEPKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin