Hoofdstuk 2

12 0 0
                                    

Ik.. Ik..  Roetkit en Regenkit pestte ons en.. En ik werd daar boos van.... Miauwde Braamkit. Hmm.. Dacht Goudsbloem, als dat zo is zal ik hun Moeder daarop aanwijzen. Toen kwam net op het moment dat Goudsbloem weg wilde om te spreken met wilgvacht, Blauwster aan trippelen. Vuurhart heeft het me verteld. Gromde Blauwster. O Sterrenclan nu wordt ze nog boos op mij ook... Goudsbloem legde alles uit aan Blauwster, wat haar kitten haar had verteld. Hm. Blauwster keek haar streng aan. Als dat zo is, begon de Blauwgrijze leider, dan zal ik Roetkit en Regenkit later leerlingen laten worden. Ze liep weg, terug naar hol. Wacht eens.. Braamkit en Taankit zijn zes manen! Dat betekend dat ze over een tijdje leerling worden ! Dat verraste Goudsbloem. O wie zal hun mentor worden? En zullen ze het goed doen? Natuurlijk zullen ze dat doen! Het was een bekende stem. toen wist ze van wie die stem was.. Tijgerklauw! O wat had ze hem gemist. En nu was hij naast haar, met zijn lieve blik kijkend naar haar. Maar toen zag ze zijn poten... Onder het bloed... Toen wist ze het... O TIJGERKLAUW! IK KAN NIET LANGER BIJ JE BLIJVEN! ze Schreeuwde de woorden uit en begon te huilen. Toen ging ze rustig verder:"jij bewandeld een pad met Bloed en schaduwen vol Duisternis... En ik een met sterren en maanlicht.. Dag Tijgerklauw.. Het ga je goed. Moge de Sterrenclan je pad verlichten....

Goudsbloems zorgenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu