Er was alweer een dag verstreken sinds Goudsbloem Tijgerklauw zag. Het was een spannende dag, Blauwster ging Braamkit en Taankit leerling maken. De kittens waren aan het spelen bij de prooi stapel. Donkerstreep tripelde erlangs, aan de kant vieze haarballen! Zij hij, hij was altijd chagrijnig maar dit was wel heel erg. Misschien was hij van streek dat Tijgerklauw verbannen was. Laat alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen zich aan de voet van de hogesteen verzamelen voor een clan vergadering! Dat was Blauwster. Het was tijd.. Haar kittens werden leerlingen! Braamkit Taankit kom naarvoren. Ik Blauwster leider van de Donderclan doe een beroep op mijn krijger voorouders en kijk neer op deze twee leerlingen. Braamkit van nu af aan tot jij je krijgers naam verdient heet je Braampoot. Jou mentor word Vuurhart. Vuurhart! Ze heeft Vuurhart uitgekozen?! Hij geloofd dat Braampoot net als Tijgerklauw word! Toen schoot het haar te binnen. Natuurlijk! Vuurhart wou op hem letten hij heeft het Blauwster ZELF gevraagd. Blauwster ging verder. Taankit todat jij je krijgers naam heb gekregen sta je nu bekend als Taanpoot. Stropels zal jouw mentor worden. Yay Braampoot Taanpoot! Ze Schreeuwde het uit van blijdschap. Taanpoot en Braampoot waren leerlingen! Toen voelde ze een zachte vacht langs haar strijken. Het was Tijgerklauw. Ik ben heel trots op ze Goudsbloem zij hij. En ik blijf altijd van he houden wat er ook gebeurd...
En ik ook van jou miauwde Goudsbloem zachtjes. Toen was hij verdwenen. Braampoot en Taanpoot sliepen niet meer bij haar, maar nu in het leerlingen hol. En toen viel Goudsbloem in een diepe slaap.
JE LEEST
Goudsbloems zorgen
AventureGoudsbloem is een moederkat en heeft twee kittens maar hun vader is een moordenaar en daar worden ze mee gepest.