Aşk geldimi kalbine?...

781 27 8
                                    

Aşk pırıl pırıl parlayan sular üzerinde dans etmektir  nefesin kesilircesine.

Sıradan günlerine yeni heyecan kalbinin atışını hızlandıran miydende tatlı bir yanmadır.

Olumsuzluklara gülüp geçmek herşeyde onu bulmaktır  dinledin şarkılarda  hatırlayıp gülümsemektir.

Bazende farkında olmadan dinlediginiz şarkıları  mırıldanmaktır yarım agız gülümsemeyle.

Gecelerine dogan ışık yastına başını koydunda hayaller kurdurandır belki bir yuva belkide üç çocuk...

Saatlerce neyi giysem diye düşünmek aynalar karşısında  bir sagdan bir soldan şuhursuzca kendine bakıp yanına yakışıp yakışmadını düşünmektir.

Neleri sever hangi renk hangi şarkı hangi dizi ve hangi cicekleri ezbere bilmek sanki sende şimdiye kadar bunları sevıyormuşun  gibi sevmektir.

Kıskanmaktır bazen en yakın arkadaşından işinden hatta bezen kardeşinden sadece senin olsun istersin.

Heran yanında olsun istersin onsuz  günler asırlaşır sol yanın daha bir yanar dayanılmazdır bazen.

Aşk dedigin büyük olacak  solyanın hep onunla yanacak küçük fırtınalarla yıkılmayacak engellerle bilenecek  leyla ile mecnun kıskanacak EFSANELERE BENZEMEYECEK ONLARIDA AŞACAK DİLLERDE ŞARKI DÜŞLERDE OLACAK ÖZENEN DEGİL ÖZENİLEN AŞKI YAŞAMAKTIR EN BÜYÜK (AŞK)

şiire susamış kurak aşklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin