1983 yılının salı gününde John adındaki bir çocuk ve ailesi Wepper adındaki kasabaya taşınmak için hazırlanıyordu.
John bu ıssız kasaba ile ilgili bir kaç araştırma yapmıştı. John'un yaptığı araştırmaların çoğunda bu kasabada hayaletlerin olduğu ile ilgili bilgiler verilmişti . John bunu fazla umursamamıştı çünkü hayaletlere inanmıyordu. Ama içindeki ses ona inanması gerektiğini söylüyordu . Ertesi gün John ve ailesi bavullarını hazırlamışlardı. John'un babası Herb ise bavulları araba bagajına sıkıştırdı. John arabada yerini kapmıştı bile. John ve ailesi artık bu korkutucu ıssız kasabaya yolculuğa çıkmışlardı bile . John'nun taşındıkları ev eski evleri gibi şirin değildi. Evin çatısının bir parçası yerinden ayrılmıştı üstelik evin her tarafı rutubetlenmişti. Buradaki herşey yolundaydı . İnsanlar işlerini yapıyordu ama önemli olan şuydu , "buradaki insanlar neden çok azdı"?
Bunları düşünürken yakınlardaki korkutucu ormanda kuru ağaçların arkasına gizlenmiş beni seyreden birini farkettim. Korkmuştum çünkü o kişi bir anda yok olmuştu.
Aradan beş gün geçmişti ve o eski , kötü ev pıspırıl bir eve dönüşmüştü. Yaklaşık bir ay boyunca korkutucu ormanda gördüğüm kişiyi ve bu korkutucu ormanı araştırdım . Ama sonuçlar beklediğim gibi değildi . Sonuçlarda bu ormanın insana etkileyici bir büyüsü olduğu ve bu büyü insanların korkutucu serap görmesine neden olduğu yazıyordu.
Bunları okurken uyku saatimin geldiğini fark etmmiştim. Ve yatağıma girip güzelce uyudum.
Sabah korkuyla kalktım çünkü rüyamda ormanda gördüğüm kişiyi bir evde birini öldürürken görmüştüm . Çok ürkmüştüm ama bu kişi her kim olursa sırrını ben bulacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Kasaba
Horror1983 yılında John adında bir çoçuk ve ailesi ıssız bir kasabaya taşınırlar. Taşındıkları ilk günden gerilim yaşayan aile korkunç şeylere inanmadıkları için durumu pek de umursamazlar. Ama bu John için bu doğru değildir. John sadece 8 yaşında küçük b...