Kaçış Oyunu

35 6 2
                                    

Sabah kalktım ve elimi,yüzümü yıkadım. Yaklaşık  bir ay boyunca hayatımda korkunç bir olay olmamıştı . Bu olayı umursamayıp unutmam gerekti fakat ben bu olayların içinde hapis olmuş gibiydim. Sanki biri beni bu olayların içine hapis etmişti. Bir keresinde korkutucu ormanın ilerlerindeki gürültülü kuru yaprakların sesleriyle uyanmıştım . Pencereyi açıp sesin geldiği yere yöneldim ama yönelmez olaydım . Bir baktım ki o gizemli adam. Yüzü belli olmuyodu  çünkü kapşonlu giymişti ve kapşunu ile yüzünü kapatıyordu . Bu olaydan sonra tek başıma tuvalete bile gidemiyordum. Aman Tanrım şimdi ne yapacaktım. Çok ürkmüştüm . Bugün ormanda yürürken arkadan gelen  bir ses ile dengemi kaybedip yere kapaklandım . Düşer düşmez kalktım ve arkama bakmadan koştum aklıma sadece o gizemli adamın kurbanı olduğum geliyordu. Arkama baktım ve siyah kapşonlu  bana yaklaşan gizemli adamı gördüm . Hıçkırıklara boğuldum . Çok korkmuştum daha hızlı koşuyordum bir an soluklanmak için durduğumda arkama baktım bir de ne göreyim önceki seferde olduğu gibi adam yok olmuştu ve yerde bir mektup vardı . Yerden alıp mektubu açtım içinde sadece" Kaçış Oyunu "yazıyordu . Bu olaydan sonra o ormana gitmemeye yemin etmiştim . Annem eve neden geç kaldığımı sorup sorup duruyordu. Eğer olayları anlatsaydım benimle dalga geçeceklerdi  yani bana inanmayacaklardı. Artık korkmamalıydım . Kaçış oyununa hazırdım.

Issız KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin