Uyandığımda içimi bi korku kaplamıştı. Bense hala aşık olduğum kız olan kim- heyoungu düşünüp asla gerçekleşmeyecek hayellere dalıyordum. Tabii bunlar aklımdan çıkmazken ürpertici kızda aklımdan bir an olsa ayrılmıyordu. Bunları düşünürken annemin hadi kahvaltıya dediğini duymamışım annemse odama bir an paldur küldür girince yerimden sıçradım. Kahvaltıyı yaptım ve okula gitmek için yeni servisime atladım. Tabii servis olmadan önce okula gizemli ormanın oradan geçerek gidiyodum yani bu servise yazıldığım için kendimi mutlu hissediyordum. Ama sandığım gibi değildi. İlk 3 ay filan iyi gidiyordu ama 2. Dönem yeni bir servis gelip servisçimin küçük bir kaza geçirdiğini ve onun için onun alması gerektiğini söyledi. Açıkçası yüzü sınıfımızdaki ürpertici kızı andırıyordu. Şöför bana baktığında ürperiyordum ve sonra ben neden kimseyi almıyosun ve beni okula değilde başka bir yere götürüyorsun dedim. O ise sadece "sus" dedi. İyice tedirgin olmuştum. Sonra aklıma servisimde olan Mila adlı kıza mesaj atmak gekdi Milaya servisçimize ne olduğunu ve onu kimin aldığını sordum cevabı alınca donakaldım. Mila servisçimizin iyi olduğunu ve onun servisimizde olduğunu söyledi ve ekledi "peki sen niye gelmedin" dedi. Tam cevap verecekken yüzümde soğuk bi nefes hissettim. Korkuyla başımı çevirdim ve o kişinin sınıfımızdaki kıza benzemediğini daha korkunç olduğunu gördüm. Bana dönüp geldik dedi ve ona sen benim ........
Diyemeden bayıldım. Adam beni ölü yığını olan çocukların yanına koydu ve testereyi açtı. Sonra vuuuu korktun mu dedi ben adeta ölmüş bi ruha döndüm sonra ağlamaya başladım. Bana bağırarak "sus,sus,sus" senin dişlerini benimki gibi kerpetenle çekmelerini istemezsin değilmi dedi ve o kocaman kerpetenle çekilmiş dişleri ve kanlı ağızını açıp gülümsedi. Öyle bi çığlık attım ki kabus olduğnu anlamamışım. Uyandığımda o adamı bi anlık pencerede görü gibi oldum yada gerçekten gördüm saat 3 gibi biseydi ve yattım uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Kasaba
Horror1983 yılında John adında bir çoçuk ve ailesi ıssız bir kasabaya taşınırlar. Taşındıkları ilk günden gerilim yaşayan aile korkunç şeylere inanmadıkları için durumu pek de umursamazlar. Ama bu John için bu doğru değildir. John sadece 8 yaşında küçük b...