Kalktığımda dün pencerde gördüğüm adam aklımdan çıkmaz biri olmuştu. Okula gittiğimde okula asla gelmemezlik yapan kız num-neon gelmemişti. Bu işte bişey olduğunu daha çok kavradığımı farkettim. Okuldan geldiğimde saat 5 gibi bişeydi. Annem ve babam evde yoktu. Evde yalnız kahvaltımı yaptım ve biraz uyumak için yatağıma sızdım. Kalktığımda saat 10:38 di. Ama ne gariptir ki hava sabahmış gibi aydınlıktı. Bir an gelecekte olduğumu sandım fakat bu normal bi dünyadan ibaret bişey değildi. Ailem eve gelmiyordu. Onları çok merak ettim ve masanın üzerinde duran telefonumu aldım ve annemi aradım. Cevap gelmedi gene aradım cevap yoktu ve gene gene aradım. Sonra fenalaştığımı hissettim ve ilacımı almak için mutfağa koştum ama bunu iyi olmak için yapmıştım daha çok fenalaşmak için değil. Orada yani mutfağın penceresinde dün gördüğüm adamın bana el salladığını gördüm. Çığlık atarak koşmaya başladım. Adeta bi jaguar gibi kükrüyordum. Sonunda terliklerimi giyip dışarı çıkmak aklıma geldi. Ama çıktğımda sabah bitmiş gece olmuştu ve ailem hala yoktu. Onları aramak için otobüs kartımı alıp teyzeme gitmeyi planladım. Ama teyzeme vardığımda teyzem de evde yoktu ve o an dünya kimsenin olmadığını farkettim. Bir an otobüs şöförünün olduğunu hatırladım. Ama korkudan kim olduğuna bakamamıştım. Henüz ćok geç değildi. Buraya gelmek için bindiğim otobüs orada duruyordu. Oraya otobüsün söförünün kim olduğunu bulabilmek için gittim. Ama yoktu. Ve kendimin bile anlayamadığım bişey oldu. Bir an bağırarak SİZİ AHMAK HERİFLER O KİMSENİN BİLMEDİĞİ VE TANIMADIĞI GİZEMLİ ADAM BENİM KARIM dedim. Yutkunamıyordum ve gözlerimi hastanede gizemli adamın yanımda olduğu bi yatakta yatıyordum. Adam bana kısık sesle BEN MATTEHUV dedi. Ve sonra ekledi BEN GELECEKTEKİ KARIN MATTEHUV. İçimden sadece onun neden erkeğe benzediği geçiyordu. Sonunda onun benim karım olduğunun farkına vardım. Evet o benim karımdı ama benden ne istiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Kasaba
Horror1983 yılında John adında bir çoçuk ve ailesi ıssız bir kasabaya taşınırlar. Taşındıkları ilk günden gerilim yaşayan aile korkunç şeylere inanmadıkları için durumu pek de umursamazlar. Ama bu John için bu doğru değildir. John sadece 8 yaşında küçük b...