Taaakže píšu to ještě sem, protože se chci vyhnout komentářům typu:,, co to je?! ",, to je kravina" atp... Takže je to celé sranda!!!
Když Pepa vyšel na terasu své vily, tak se rozhlédl a podíval se na židovský apel.
,,Proč je jich tady tolik?" zeptal se Pepa sám sebe a zahleděl se do nebe.
Tolik dýmu a popele ještě nikdy neviděl.Po asi pěti minutách ho to už omrzelo, tak se rozhodl, že se obleče do svojí pracovní uniformy.
(okay nemusím tu snad psát, jak se převléká, že ne?)
Jakmile se převlékl, rozhodl se, že si udělá ranní kávu. Šel si ji tedy udělat!
Přišel do "kuchyně" , udělal si kávu a pomyslel si:,, Chutná jako splašky!Přesně tak ji mám rád!"
Vzhledem k tomu jak mu káva zachutnala, ji do sebe kopl, mrdnul hrníčkem do dřezu a utekl.
Nám všem je snad jasné, že nějakým vojákům to přišlo divné, a nějací se dokonce začali obávat o jeho duševní zdraví.Pepa utekl k židům a začal je rozdělovat na život a na smrt.
Buďme tady realisti, ti co byli posláni na smrt to měli lepší.
Pepa si vybral jednu židovskou holčičku a vzal si ji s sebou.
Potom, co byla připoutána k lůžku, jí začal vlívat modrý inkoust do očí.Když to dodělal slyšel křik te židovky.,,AAAAAAAAH LÁZEŇ PRO MÉ UŠI" poté se jí podíval do očí, řekl jí tvé oči jsou modré jako ten inkoust (jak nečekané). Když s zidovkou dokončil svoji praci řekl jí"tohleto je děláno jen na tobě, už to nikdy na nikom jiném nebudu dělat.
Hned jak židovka chcipla, udělal to na jiné, protože ten křik miloval.
A poté ji zekl to samé.A to pokračovalo.....
A co z toho vyplývá.....
Že Mengele byl totální devkař co se týče Židů.
Okej tohle je co se týče mangeleho vše. Měníme historii, ale fakt je to jenom prdel a nikdo to neberte vážně 😂.
ČTEŠ
ty Nejvíc sexy historické příběhy xd
HumorPROSÍM VÁS JE TO JENOM ŽE SRANDY! DĚLÁME SI JEN PRDEL TAK TO POCHOPTE! XD