Am facut un dus si m-am dus sa ma culc... dar nu puteam. Ma gandeam la Calum si la sarutul sau . Ma inebunea . Vroiam sa fie acum aici si sa ne sarutam toata noaptea. Cu toate gandurile mele pana la urma am adormit.
Ploua. Era o dimineata trista , insa eu ma simteam fericita. Urma sa il vad pe Calum. Stai , stai... ce e cu mine? Nu imi place Calum! Dar... nici un dar . El e doar colegul meu si atat.
Mi-am facut rutina de dimineata si apoi am cantat putin la chitara mea. M-am imbracat cu niste pantaloni lungi galbeni , un tricou cu Batman , bocanci si un hanorac negru. Azi am ales sa nu ma machez.
Am pornit spre academie .
Azi aveam prima ora muzica. Am ajuns prima si am observat ca sala de muzica era dotata cu toate instrumentele posibile.
Curioasa cum sunt din fire am inceput sa cant la o chitara acustica . Am inceput sa fredonez un cantec pe care l-am facut eu. " Lost in a dream"
" You would be a liar
And I'm gonna be the fire
You are a ranger
From my power...."
Dupa ce mi-am terminat "auditia" am auzit aplauze . M-am intors si Calum era rezemat de tocul usii.
- Canti frumos Abii.
-Umm..tu...de cand esti acolo?
-De destul timp incat sa imi dau seama ca ai o voce de inger.
- Umm.. mersi. Am zpus eu ai m-am inrosit rau.
El a schitat un zambet .
Guys continuarea maine pentru ca teme. Sry.
CITEȘTI
Dependenţă
FanfictionEa... o fata cuminte... el ... un baiat rau ce avea sa ii dea totul peste cap. Poate reusi acesta sa ii dezvaluie fata rea a fetei ?