Capitolul 4

315 17 0
                                    

Ora incepuse. Calum si cu mine ne savuram din priviri. Nu am fost atenta la ore. Doamne. Nu il plac! Este doar colegul meu.

Dupa terminarea orei ma indreptam spre sala de biologie. Pff. Urasc biologia.

Calum era in spatele meu. Am inceput sa merg mai incet. Intentionat , bine inteles.

Schema mi-a reusit caci am auzit un "Buna".

-Heei.am zis eu.

-Deci.

-Deci ce?

-Diseara este un film frumos la cinema... hmm...nu la televizor...si permisiunea e sa vina cate doua persoane....este seara...duo?Adica nu intreb... afirm.

-Se pare ca mergem la film.am zis eu chicotind.

-Adica da?

-Da.

-Atunci vin sa te iau de acasa la 19. E bine ?

- Da . E bine.

Baiatul asta e asa de sweet :3.

  Ora de biologi incepuse. Doamna Hats era o doamna slaba , inalta. INSUPORTABILA am spus?

Nu o suport deloc. Vrea sa para draguta . Mie una mi se pare falsa. Si bu cred ca sunt singura caci toti colegi mei o privesc sictiriti.

Trecuse si ziua de azi. Imi luasem ghiozdanul si am plecat spre casa. O mana puternica m-a luat de mana. Era Calum.

-Domnisoara, imi permiteti sa va duc eu acasa ?

- Normal domnule.

Am ras amandoi si ne-am indreptat spre masina.

~promit ca o sa scriu un capitol in fiecare zi~

DependenţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum