24 | doors, balcony and diary

4.2K 466 437
                                    

✧*。

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✧*。

sabaha karşı taehyung, uyanıp jimin'i hiçbir yerde bulamadığında aklına gelenle çok korkmuş ve bodruma, kazan dairesinin olduğu kata neredeyse koşarak inmişti.

mumları hızla yakmış, jimin'in hala yaşıyor olmasını dilemişti. elleri titriyor, aklı başından uçup gidecekmiş gibi görünüyordu.

kazanın kapısındaki büyük kolu kaldırdı hemen, kapıyı açmasıyla birlikte jimin, kollarına düşmüştü.

gencin gözleri kapalıydı. üstü başı toz ve kurum içindeydi. kolları arasında duran oldukça tanıdık, eski, pembe bir tavşanı görünce tüm bedeni baştan sona ürpermişti.

jimin'i düzgünce kucakladı ve kazanı kapattı. onu kazan dairesinden çıkarırken jimin'in yorgun kolunun boynuna gevşekçe dolandığını fark etmişti. dudağını sertçe ısırdı. onu oraya kapatanı bulsa, gebertebilirdi!

taehyung, jimin'i neredeyse bir oturma odası kadar büyük olan banyoya getirdiğince jimin, sızlanıyordu. çok korkmuş olan görüntüsü ve asla bırakmadan sarıldığı tavşanı taehyung'un içini parçaladı.

onu kenarda duran sandalyeye oturttu ve üzerindeki kurumlu kıyafetleri çıkarmak için ona ellerini uzatınca jimin, ona korkulu gözlerle bakmış ve dokunuşundan kaçıp sandalyeye iyice sinmişti. taehyung, onun bu hareketiyle ellerini kendine çevirip uzunca bakmıştı.

"biliyorum, çok korktun. senin için çok üzgünüm, fakat sana yardım etmeme izin ver. ben taehyung'um, sevdiğin adam." onun bu sözlerine ağlamaya başlayan jimin, daha da küçülüp ona teslim olmuştu.

taehyung, onun bol gömleğinin düğmelerini nazikçe açtı ve kollarından çıkarmasına yardım etti. bu sırada ondan zorlukla almayı başardığı tavşanı yıkayıp ona geri vereceğine yemin etmişti. ancak bu sözle jimin, onu bırakmaya razı olmuştu. tavşanı kazanın içinde bulmuştu. kenarda öylece duruyordu ve jimin onu el yordamıyla bulmuş, ne olduğuna bakmadan sarılıp dakikalarca ağlamıştı.

taehyung, jimin'in pantolonuyla iç çamaşırını da bacaklarından çıkarmış ve onu tamamen çıplak kılmıştı. vücudunda yer edinen muhtemelen taehyung'un kötü muamelelerininin hediyesi olan bazı morluklar ve çürükler taehyung'un gözleri önüne serilince kalkmış, küveti doldurmak için musluğa eğilmişti. jimin için doğru sıcaklığı seçerken birkaç hoş kokulu yağı da küvetin içine dökmeyi ihmal etmemişti.

sonra jimin'e geri döndü ve elleri bacaklarını turlarken yüzünde 'bana güvenebilirsin' temalı bakışları vardı. jimin, ellerini çıplak bedenine sarmış ve yapabildiği kadar kendini gizlemeye çalışmıştı.

"sana bunu kimin yaptığını biliyorum." dedi taehyung, dudaklarını jimin'in dizindeki yaraya bastırdığında jimin, onun dokunuşuyla titremeye başlamıştı. iki yana ayırdığı bacakların arasından onun yüzüne doğru eğildiğinde ve burunları birbirine değdiğinde jimin'in dudaklarından bir hıçkırık kaçmıştı.

let me under your sin | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin