Удар.
Боже, трябва да го спася...
Втори.
Мамка му, Куки, дръж се.
Трети.
Куки...Онзи не спираше да налага Кук, а Кук седеше вързан за стола и просто чакаше някой екип да дойде.
- Нека го направим по-интересно.- Онзи пусна Кук.- Хайде, бий се!- изкрещя и го блъсна.
Кук залитна леко назад, като се вгледа в Тай, кое бе по-лошо да види как баща му е пребиван от някакъв непознат или да види как баща му убива непознатия. Реши, че първото е по-лошо. Тай щеше да разбере.
Кук събра цялата си сила и стовари тежкият си юмрук върху лицето на похитителя им.
Мамка му, беше сладко, да види как този идиот пада на земята.
Седна върху нехо и започна да го налага, искаше още сега да му пръсне мозъчето, но трябваше да разбере къде са останалите деца.
Хвана го за яката и го повдигна, като изплю малко кръв в лицето му.
- Къде са децата!? Казвай!
Онзи се засмя.- Накарай ме- Извади нож и го заби в кракът на Кук.
Кук го удари пак, гледайки да игнорира болката- Кажи ми, мамка му!- Извади пистолета и го упря в слепоочието му.
- Куки...- Те простена, нямаше сили. Закри очите на Тай.- Убий го.
Онзи погледна Те- Ти да мълчиш, кучко!- След това върна поглед на Кук, като се засмя- Боже колко хубаво стене само... а и този задник... късметлия си Ким-...- онзи не успя да довърши изречението си. Кук вече бе натиснал спусъка.След като се увери, че е мъртъв Кук веднага отключи Те и Тай, като си ги гушна силно.
Те се сгуши в Кук, заплаквайки.
- Те, беби... любов моя... този стори ли ти нещо?...- Кук погали Те по бузките и го целуна по челото.
Те кимна- И то пред Тай...
Кук заплака, като си ги прегърна още по-силно- Съжалявам...
Те целуна Кук нежно- Знам къде са децата.
- Къде?
- Долу в мазето.
Кук си вдигна Те и хвана Тай за ръка, като тръгна надолу.
- Куки, кракът ти...
Кук изпусна една въздишка- Боли ли те да ходиш?- Кук скъса ръкава на ризата на Те и го уви малко над раната си, затягайки го хубаво, като все още не бе извадил ножа, а и не трябваше.
- Не колкото теб...
Кук целуна Те нежно, след което си презареди пистолета, за по-сигурно.- Стойте тук с Тай, екип трябва да дойде. Посрещнете ги и им разкажете.Тръгна към мазето.
YOU ARE READING
𝕴'𝖒 𝖑𝖔𝖘𝖙
FanfictionПродължение на In love with my brother. •26.07.2019- #1 in crimi