1

12 0 0
                                    

Nazywam sie Julka mam brązowe włosy do ramion,niebieskie oczy mam 160 wzrostu i od pewnego czasu podoba mi sie najlepszy przyjaciel mojego brata Damian.

*Julka*

-Julka-zawołał mnie mój brat.
-co?!-odpowiedziałam mu
-Damian dzisiaj przychodzi.-oznajmił
-ok-odpowiedziałam i wruciłam do czytania książki.

*30min później*

Damian przyszedł jakieś 15min temu siedzą z Kubą w salonie i grają na ps4.
Zeszłam po schodach do kuchni wzięłam sobie jabłko i poszłam do chłopaków,usiadłam na fotelu i obserwowałam jak grają.Przez cały czułam na sobie wzrok Damiana,który wypalał we mnie dziurę.
-o Julka-moj brat dopiero teraz mnie zauważył
-hejka-przywitałam sie z mini.
-hej Julka-odpowiedział mi Damian.
Wstałam z fotela i ruszyłam w strone drzwi wejściowych, założyłam buty i wzięłam bluze z kapturem, mialam już wychodzić kiedy usłyszałam,że woła mnie mój brat.
-Julka.
-co?
-gdzie idziesz?
-do parku.
-możemy iść z tobą?
-okej,to zbierajcie się szybko.
Chłopaki po 5min byli już gotowi do wyjścia,zauczylam dom i poszliśmy w strone parku.
Gdy wróciliśmy do domu po jakiś 2 godzinach Damian poszedł zadzwonić do swojej mamy czy może zostać u nas na noc, po chwili wrucił i powiedział,że jego mama sie zgodziła.Pomyślałam,że zrobię kolację.
-Chłopaki co chcecie na kolację!?
-tosty!-odkrzyczał Kuba.
Po 10min tosty były gotowe.
-Chłopcy tosty!-zawołałam ich.
Nje minela nawet minuta a chłopcy już jedli zrobione przezemnie tosty.
-Smacznego-powiedziałam i poszlam do swojego pokoju, usłyszałam tylko jak chlopaki krzyczą ''dzięki".
Przestałam sie w piżamę,umylam żeby i poszłam sie położyć,po chwili odpłynełam do krainy jednorożców.

Julka xxx




To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 05, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Przyjaciel mojego brataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz