Es-Selâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhû
1• Güne sabah namazı ve sabah zikirleri ile başla.
Allah'a tevekkül et ki kalp ferahlığı, kolaylık ve kurtuluş seni alsın.2• İstiğfara devam et Çünkü o bütün günahları siler ve rızkı getirir.
3• Duayı kesme çünkü o kurtuluş ipidir.
4• Unutma! Konuşmalarını melekler kaydediyor.
5• Hayra yor. Her ne kadar fırtınanın merkezinde bile olsan.
6• Parmakların güzelliği tesbihi saymakladır.
7• Dertler sana yöneldiğinde, kederlerin çoğaldığında
"La ilahe illallah" de.8• Mal ile fakirin duasını miskinin sevgisini satın al.
9• Huşu ve korku dolu bir secde altın yerden daha faziletlidir.
10• Kelimeyi konuşmadan önce düşün!Çünkü bazı kelimeler katildir.
11• Mazlumun davetine, mahrumun göz yaşına dikkat et.
12• Kitapları , gazeteleri ve dergileri okumadan önce "Kur'an'ı oku".
13• Ailenin istikamet üzere olmasına vesile ol.
14• İbadet için nefsinle Cihat et. Muhakkak ki nefis kötülüğü emreder.
15• Anne ve babanın avuç içini öp. Rızaya ulaşırsın.
16• Senin eski kıyafetlerin fakirin katında yenidir.
17• Kızma,nefret etme.Allah'ın ulaşmayı emrettiği şeyi kesme. Hayat düşündüğünden daha kısa.
18• Güçlülerin en güçlüsü ve zenginlerin en zengini seninledir.
O Muhakkak ki Allah (ﷻ)'dur. Güven ve müjdele.19• Cevap kapısı {DUA}, günahla kapatma.
20• Sabır ve Namaz; Dertlere,musibetlere ve sorumluluklarına yardım edenlerin en hayırlısıdır.
21• Su-i Zanndan kaçın ki rahat edesin huzur bulasın.
22• Bütün dertlerinin sebebi Allah'tan yüz çevirmektendir.O'na yönel.
23• Senle kabre girecek bir Namaz kıl.
24• Birinin gıybet ettiğini duyarsan ona Allah'tan korkmasını söyle.
25• Mülk suresini okumaya devam etmen seni kurtarır.
26• Mahrum o dur ki korku ve gözü yaşlı Namaz kılmaktan mahrum olandır.
27• Günahtan cahil olan insanların peşinden gitme.
28• Muhabbetin Allah( ﷻ ) ve Resulullah( ﷺ)'e olsun. İnsanlara
güzel ahlak ile muamele et.29• Seni gıybet edenlere musamaha göster. Muhakkak O seni güzelliğe ulaştırmıştır.
30• Namaz, Zikir ve Kur'an tilaveti senin yüzünde nur kalbinde
İnşirah ve amellerine muvaffak olmanı sağlar.31• Kim ateşin hararetini hatırlarsa günahların sebeplerine de "Sabr" eder.
32• Gece sürekli değildir. Dertler geçer. Sıkıntılar bir çıkışa, Zorluklar rahatlığa çevirilir.
33• O öyle dedi bu böyle dedi kelimeleri terk et. Dağ gibi sorumlulukların varken.
34• Huşu ile namaz kıl! Seni bekleyen işin Namaz kadar önemli değildir.
35• Muzhafı baş üstünde tut. Bir tek ayet okuman dünyadan ve içindekilerinden daha hayırlıdır.
36• Hayat güzeldir ondan daha güzeli senin İman üzere olmandır.
Tekrardan Hoşgeldiniz 🍃
Bu önerileri |Instagram'da Bayannuryuz |Ablanın hesabında görmüştüm. Ona sordum lakin bu bir Anonim bir yazıymış.
Bana iyi geldi umarım size de iyi gelmiştir.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere🌸
Allah'a emanet olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satırlar Arası Yolculuklar
Espiritual•İslam hakkında bilgiler ve görüp etkilendiğim, bazen de kendi araştırmalarımın yer alacağı bir kitap. |28.07.2019|