"Á, hotovo!" ohlásil Hawkeye, když zatáhl uzlík na posledním stehu. Pomalu vyrazili do umývárny, cestou je dohnal ještě vysoký blonďák.
"A na počest toho, že nám konečně zaslali posily, jsi dnes večer zvána do důstojnického klubu, tady ode mne a od Hawkeyho," pronesl mile, zatímco druhého kapitána poplácal po zádech.
"Tak to mě těší," usmála se na ně a začala si stahovat rukavice."Kde se tu vlastně taková doktorka vezme?" zeptal se ten čahoun.
"No, to se takhle ve státech zapíšete..."
"Ani ses nepředstavil, BJi! Co je to za slušné chování, hm?" ozval se za nimi Hawkeye.
"No jo, těší mě, BJ Hunnicut," napřáhl k ní svou mokrou ruku a oba si potřásli.
"Kapitán Nováková, těší mě."
"To ale není anglické příjmení," ozval se za jejími zády nepříjemný hlas.
"Není, rodiče před druhou světovou emigrovali do států."
"Ten se ti taky zapomněl představit, tak ho představím já, to je náš drahý kuní-, teda, Frank."
O několik hodin později se ozvalo klepání na část dřevěné konstrukce jejího stanu, byl to Radar. Oznámil jí, že je pro ni před stanem přistaven vůz. Překvapeně vykoukla ze stanu před kterým stál Jeep s BJem na sedadle řidiče a Hawkeyem na korbě.
"Jestli jste připravená, má dámo, přisedněte prosím vedle mne sem, na pohodlná zadní sedadla a můj řidič nás odveze do důstojnického klubu."
"Já, no, nejsem, ale, na tom asi nesejde, že?"
"Dovoluji si podotknout, že jste nádherná i takhle," ozval se BJ.
Mezitím zavřela stan a vyhoupla se na korbu automobilu.
"Jedem' BJi!" zavýskal Hawkeye. Jízda automobilem napříč táborem opravdu netrvá dlouho, přesněji asi minutu a jednu málem srážku s Klingerem.
BJ zastavil Jeep před důstojnickým klubem, obešel automobil a jako řidič nějaké vyšší vrstvy jim oběma pomohl opatrně sestoupit z korby. Následně jí Hawkeye nabídl rámě, BJ jim otevřel dveře a oni vstoupili do důstojnického klubu, kde už se linula nějaká z veselých klavírních melodií otce Mulcahyho.
"Tak co si dáš?" zeptal se Hawkeye a ona na něho překvapeně obrátila pohled, neboť do té doby byla naprosto zaujata sledováním lidí a interiéru, "Martini?"
"No, já nepiju, takže asi nic..."
"Ale neboj, to tě tu naučíme!" oznámil jí vesele jejich blonďatý společník.
ČTEŠ
Pro Tebe [M*A*S*H]
FanficOna prakticky nikoho nemá, on na tom není o moc lépe. Nikdy si nemysleli, že skončí ve válce. I přesto se ale potkají na tomhle nehostinném místě. Můj skromný pokus o ne-až-zas-tak-špatnou fanfikci na MASH, snad oceníte...