Hoşlanmak, aşık olmak. Bunlar çok güzel duygular olmakla birlikte çok acı'da bir durum. Kimileri hayatının aşkıyla mutlu bir şekilde yaşarken kimileri tek taraflı bir sevgi içerisindedir.
Çok yakın bir arkadaşım bana kendi aşk hayatını anlattığında çok üzülmektense şaşırdım...Arkadaşımın adı Ada'idi. Lise sona gidiyodu, aslında benim arkadaştan çok ablam sayılırdı ve biz asla birbirimizden bir şey saklamazdık fakat konu aşk hayatına gelince hep bi durgun olurdu. Bir gün gelip yanıma anlatmaya karar verdi.
O zamanlar lise iki öğrencisiymiş ve ortaokuldan beri sevdiği çocuk onların hem okuluna nakil olmuş hemde sınıfına gelmiş. Ada'yıda tanıyınca sıra arkadaşı olup olamıycağnı sormuş. Ada çok mutlu olup kabul etmiş. Bir kaç ay çok mutluymuş. Sınıftan başka bir kız Ada'nın yanına gelip, sevdiği çocuğa aşık olduğnu aralarını yapmasını istemiş. Ada 'da duygularını ona söyleyemediğinden kabul etmiş, sevdiği çocuğunda kızı sevme ihtimali olduğundan onun mutlu olmasını istemiş ve aralarını yapmak için tanıştırmış ve onlar sevgili olmuş. Sevdiği çocoğun mutlu olduğnu gören Ada'da çok mutlu olmasada oda mutlu oluyomuş.
Zamanla sevdiği çocukla aralarına o kızdan sebep mesefa girmiş. Mesafe girdikten bir kaç gün sonra sevdiği çocuk o kızdan ayrılmış, Ada ile daha yakın olmaya başlamışlar. Kısa bir süre sonra da sevdiği çocuğun tarfik kazası geçirdiğini ve vefat ettiğne öğrenince yıkılmış. Kendine yavaş yavaş gelmeye çalışırken, sevdiği çocuğun yakın bir erkek arkadaşı Ada'ya aslında sevdiği çocuğunda ona aşık olduğnu bu yüzden bu okula nakil olduğnu ve bu sınıfa geldiğni o kızla senle daha yakın olabilmek için çıktığnı hatta trafik kazası geçirmeseydi onun yanına gidip açılcağından bahsetmiş. Bunu duyan Ada tabiki daha kötü olmuş. Acısı geçmesede acısına alıştığnı. Onu unutmasada hayatına devam edebilceğini söyleyerekte konuşmasını bitirdi.
Bu hikaye'yi dinlerken açıkcası hem üzülmüş hem şaşırmış bazende inanmamıştım. Filim gibi bi hayatı olduğny düşündüm ve bir şey fark ettim. Aslında bütün dizi ve filimler bir yaşam kurgusu olduğnu fark ettim sadece filimlerdeki mutlu son bazen mutsuz son olabiliyo. Bu ne kadar can sıkıcı olsada gerçekler her zaman daha acı...
Birini seviyorsanız geç kalmadan söyleyin çünkü hayat kısa...
Aşk'da cesur olan kazanır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efulim
القصة القصيرة-gizli bir yazar efulim #566-wattpad #920-wattpad #5 efulim #4 efulim