Çok Mantıklı Bir Başlangıç

27 3 0
                                    

Bugün Amerika'ya Amanda'yı Yusuf'a (reynmen) istemeye gidiyorduk Murat ile. (Lord of Murat) Yol üstünde türk lokumu almayı unutmadık tabi.
Çok sevdiğim canım kankam Muratla Yusuf'u arka koltuktan sınır ediyorduk. Şöför olduğu tabi hiçbir bok yapamıyordu. İşte en sevdiğim şey; piçlik.
Kırmızı ışık yanınca ebemizi sikti biraz ama olsun. Kızı vermedikleri zaman görücem ben onu.
Amanda'nın çok yakışıklı bir arkadaşı varmış o da orda olacakmış. Ben internationalperfectawesomeplayboy olduğum için geceye dair planlar yapmıştım bile. Sürmeye devam ederken önümüze birden Yiğit Alp Çavdar çıktı. Arabanın önüne atladı.
Yusuf "bunun bu hikâyede ne işi var lan" diyip camı açtı.
"Ooo Yiğit baba çok büyük hayranınım oturduğum yerlerime bir imza atsana bea" diyip göz kırptım.
"Beni de arabayı atın lütfen. Şişko Ahmet (jahrein) katil palyaçoya dönüşüp peşime düştü." Dedi Yiğit.
"Kucağıma gelirsen neden olmasın" diyip göz kırptım. Hemen göz kırptı  birde erkek orsbu. Ama ön koltuğa geçtiği zaman hayal kırıklığına uğramadım değil. Neyse zaten tipim değildi.
"Bu insanlar çok salak ya her yaptığıma da inanıyorlar. Bazıları da twitch üzerinden benden prim kasıyorlar." Yiğit'in bu sözlerine hayvan gibi bir kahkaha patlattım. Karga gibi gülüşümle herkes sinir oldu ama banane.
"Senin beynini sikeyim ya" dedim.
"Kes lan orsbu" diyip kapıyı açtı ve arabadan atladı. Bizde hiç bir şey olmamış gibi devam ettik.
KALMBİMDE KIRILMADIM YER Mİ BIRAKTI YAPTIĞIYLA SÖYLEDİĞİ NEDENSE FARKLI MAZLUMUN AHI AHESTE AHESTE ALINIR
Telefonum çalmaya başladı. Bu güzel ve anlamlı şarkıyı dinlemek için biraz daha bekledim ve kimin aradığına bakmadan açtım.
"To kill children you" (anlayanlar kendini belli etsin iwnsiej)
Ne diyor lan bu ingilizcesini silktiğimin slender man'i
"Kardeşim ben bir tek Popy'den korkarım. Hadi hayırlı cumalar."
"Oğlum bu slender man çok bozdu ya valla. Geçen flash Tv stüdyosunda gördüm seçmelere katılmış ama kabul etmemiş" dedi Murat aşkım.
Bomboş bir yol muhabbetinden sonra Amanda yengenin saray yavrusu evine geldik.

Ananda mı Pembe'ydi Amanda be (Cennet Mahallesi izleyen anlar osndeoskek)  Kapıyı tıklattık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ananda mı Pembe'ydi Amanda be (Cennet Mahallesi izleyen anlar osndeoskek)
  Kapıyı tıklattık. İçerden " kim o?" diye bir ses gelince çok zeki Yusuf hemen "benim" diye yanıtladı.
"Salak mısın oğlum sen? Ses analizi özelliği sadece Türklerde var" dedim.
"Ben dedin ya hemen anlarım ben şimdi zaten" diyip kapıyı açtı Logan bebeğim. Evet ona da yürüdüm bir zamanlar. İçeri geçerken göz kırpmayı ihmal etmedim tabikisi belki birgün yoklukta kalırım falan.
Sohbet muhabbet. Ortam sıkıcıydı.
"Eee nerde sizin yakışıklı?" Diye sordum Amanda yengeme. Arkadaşını merak ediyordum yahu.
"Hoob ss aldım güzellik" diye bir ses girdi içeri.
Ne yani her çomar hikâyede mutlaka bulunan, gerizekalı gibi kendi tipinin tam tersi salak ve saf kıza aşık olan klişesi bitmeyen sıradan hikayelerde ki bad boy şuan karşımda mı duruyordu cidden? BEN ÇOMAR HİKAYELER ÇOK SEVERDİM BİKEREM ÇÜNKÜ MALIM.
  "Ben Enes" dedi bana elini uzatan çocuk.
"Ben de Berkcan. Bu arada istersen atacağım nudeyide ss almak istersen burdayım."
Ne hızlıyım ama be.
"Acil bir durumum olursa arabamda ki kızları tercih ederim."
Vay erkek orsbsu vay. Gösterecem ben sana sağ elini.
" Eee o zaman biz kahve içelim. Benim ki tuzlu olsun."
● ________________________________●

Eveeet ilk bölüm ama uzun oldu. Çünkü burası ciddi bir yer. Bu arada iki adminiz. Ve ben 1. Admin pepee.
Sizce Yusuf'a kızı verecekler mi?
Kimin uke kimin seme olmasını istersiniz belirtin please .
Bu arada başlama tarihinizi  bırakabilirsiniz.  Saygılar ♡♡♡
10 Vote gelmeden yeni bölüm gelmeyecek. Tişikkirlr.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şahide ve MelekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin