Bir yaz günü arkadaşlarla güneş kum deniz keyfisi yapmak üzere yola çıkıyoruz.
Sahile vardığımızda kendimizi sıra sıra dizilmiş dev mağazalara hayran hayran bakarken aynı zamanda içimizde korkunç bir heyecan ve alışveriş arzusuyla buluyoruz. Kendimize gelmemiz bir kaç dk yı buluyorsada ardından hemen içeri dalıyoruz.
Tabi bizim deli elbise mağazasında at koşturmaya başlıyor fazla sürmeden de biriyle elbise kavgasına tutuşuyor.
Bu oradan o oradan çekiştiriyor derkeen elbise caart!!😱diye yırtılmasın mı?! 🤭
Olanları gören görevli kişi yanlarına resmen ışınlanıyor.
Bir fırça atıyor bir fırça atıyor görmeniz lazım.
Sonra tabi biz fatihin askerleri gibi kahramanca devreye giriyoruz evet alışveriş manyağıyız ama arkadaşımızı dünyaları verseler de satmayız diyerek olaya el koyuyoruz.
Arkadaşımızı arkamıza alıp görevliye 'Bir hata olmuş kabul zararı neyse öderiz asıl merak ettiğimiz siz nasıl bu hakaretlerin sorumluluğunu alacaksınız çünkü biz sırf bu egonuza dava açmaktan hiiç çekinceğimizii zannetmeyiz.' diyerek görevliye hiç açık bir kapı bırakmadan, kendi aramızda topladığımız paraları uzatıp hemen oradan çıkıyoruz. .
Yürüyen merdivenle üst kata ilerleyip güneş gözlüklerini denemeye başlıyor bir yandan da diğerlerinin beleş kozmetikten yararlanırken ne kadar mutlu olduğunu seyrediyoruz.
Ay beleş kozmetik bana göre çook itici milyonlarca kişinin denediği şeyi kendi yüzlerinde kullanıyorlar "0" hijyen önceden çoğu güneş gözlüğüde uzaylı gözlüğü gibiydi ondan nefret ederdim fakat birkaç gün önce bana yaraşanların olduğunuda öğrendim ve dadandım.
😁
Zaman su gibi akıp geçiyor bu kadar action yeter sabahtan beri acız kardeşim Bi yerlerde bişeyler yiyelim dimi ama deyince arkadaş yol boyu gidiyoruz Allahım birde ne görelim koca koca kadınlar enfes bir kermes düzenlemiş fırsat bu fırsat el emeği göz nuru yemekleri löp löp yiyerek bu günümüzde böyle bitiriyoruz.
Hava kararıyor herkes evlerine dağılıyor ki ben öyle mal gibi kalıyorum .
Heh yağmurda bastırıyor yağmuru seviyorum bereket sonuçta ama beni üzen ıslanmak değil bir yerlerde birilerinin gözyaşı akıttığını bilmek ki elden gelen tek şey geceye eşlik etmek oluyor. Evime varıyor uyuyor uyanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror of My Feelings
ChickLitSizlere sizi bunaltıcı hayatınızidan kurtaracak muzip bir dil ve samimiyetle bu hikayeyi sunuyorum. Yaşanmış veya yaşanması mümkün hayatın kesitlerinden bir parça okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum İyi eğlenceler. Bazı düzenlemeleri daha sonra ya...