- - 2 -
Ertesi gün yağmurlu bir güne gözlerimi açıyorum aklıma konser geliyor.Açık hava konseri bu iptal olur mu diye düşünüyorum.O çocukta gözlerimde beliriveriyor birden çığlık atıyorum help meeeeeeee!!!! Ya ben ne yapacağım bu gerçekten gelirse benim için ne diyeceğim bir dk düşünüp 2.bir kriz bu nasıl biliyor ki benim evimi diye olduğum yere yığılıyorum.Annem odama gelip kızım sana telefon var diyor. Ben uyuyor numarası yapıyorum arkadaşın arıyor kitap fuarı açılmış seni oraya davet ediyor. .Bensiz gitsin hiç havamda değilim deyip başımı yastığa gömüyorum. Hem benim fuarı düşünecek halim mi var elim kolum bağlı resmen saatin gelip geçmesini günün bir an önce bitmesini bekliyorum. Neler yaşayacağımı öğrenmenin bir yolu olsa keşke derken aklıma yan komşumuz geliyor çok iyi bildiği bir Medium dan bahsetmişti acaba bana yardımcı olur mu diye meraklanıyorum. Hızlıca üstüme birşeyler alıp eve geçiyorum. Şansıma kızı bahçede buluyorum hemen yanına koşup mevzuya giriyorum. Merhaba ben yan komşun hani geçen tanıştığımız deyip söze giriyorum. Kız beni süzüp hatırladım deyip naber diye selamlıyor bende iyidir teşekkürler sana şu mediumu soracaktım tam olarak nerede bulabilirim diyorum kız bıyık altı gülümsüyor ve cebinden bir kağıt kalem çıkartıp bana adresi yazıp veriyor teşekkürler deyip giderken sesleniyor hani sen inanmazdım bunlara deyince merakıma yenildim diyorum diye bişeyler uyduruyorum. Yolda kağıda bakıyorum. Adrese gidiyorum ilginç bir kadının karşısına geçiyorum. Hoş geldin Boncuk gözlü evladım elini ver bakayım deyip söze giriyor görüyorum görüyorum bugün biriyle buluşacaksın bu biri uzun süre tanıdığın biri deyince durun nasıl olur ben tanımıyorum onu bu bu gerçekten doğru mu diye kadının gözlerinde taa derinlere bakıyorum birşey bulurum ümidiyle.
Kadın şşşşş sabırlı ol biraz diyor özür dilerim lütfen devam edin daha neler görüyorsunuz diyorken bir yandan gerçekten beni almaya gelecek demek ki diye düşününce kızarıyorum. Kadın devam ediyor heyecanla o şimdi burada olabilir diyor ben yok artık nerede deyip etrafıma bakıyorum derken kadın açılıyor ee daha iyi görmem için biraz yatırım yapman gerekiyor diyor dışarıdakilerden habersiz ceplerimi karıştırıyorum dışarıda ise gerçekten o çocuk geçiyor yanında arkadaşlarıyla birlikte hararetli bir konuşma içinde aralarından biri çocuğu dürtüyor oğlum baksana şu senin kız değil mi! resmen cadılarla büyücülerle kafayı bozmuş artık nasıl bir tesir bıraktıysan kızda ahahaha deyince çocuk ensesine bir tane patlatıyor o da tamam abi ya kızma şaka yaptık diye sakinleştirmeye çalışırken ekliyor yengemizde afet ama haniii deyince içlerinden en anlayışlı olanı araya giriyor yaa tm abicim uzatmayın işte üzmeyin kardeşimi diye çocuğa yaklaşıp omuzuna dokunuyor eyvallah deyip bana doğru bakan o gözlerse ne yazık ki ben farkına varamadan oradan uzaklaşıyor.Sonunda paramı uzatıp veriyorum kadın şimdi bana sormak istediğin şeyi sor söz kesmeden cevaplayacağım deyince bana bende soruyorum ben eğer tüm söyledikleriniz gerçekten doğruysa lütfen şunuda söyleyin.
Onu tanımanın veya bilemiyorum hatırlamamın bir yolu var mı? deyince kadın kalbinin sesini dinle o sana doğru yolu gösterecek şimdiye kadar yaşadığın talihsizliklere merhem olacak deyip göz açıp kapayıncaya kadar kayboluyor sanki soyut bir varlıktan ibaretmiş gibi ardından bakakalıyor ama ürkmüyor oradan çıkıyor daha da sorgulamıyorum.Yağmur çoktan dinmişken sadece bu kadına güvenebilir miyim düşüncesiyle akşamı beklemek kalıyor şimdi
Öte yandan bizim deli fuarda neler yaşayacak bir göz atmalı dimi deyip bu bölümü de bitiriyorum.
Heyecanla diğer bölümleri bekleyin en kısa sürede kalbinize dokunacağımdan emin olun Teşekkürler Diliyorum!! 😊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror of My Feelings
ChickLitSizlere sizi bunaltıcı hayatınızidan kurtaracak muzip bir dil ve samimiyetle bu hikayeyi sunuyorum. Yaşanmış veya yaşanması mümkün hayatın kesitlerinden bir parça okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum İyi eğlenceler. Bazı düzenlemeleri daha sonra ya...