Gizli Hayran

42 7 0
                                    

- 1-

Sabaha karşı güneş ışıklarını pencereme vuruyor.
Saat tik tak tik başımın etini yiyor derken oradan bir Police sireni duyuluyor Allah Allah diyorum sabah sabah hangi haylaz olay çıkardı diye pencereden sokağa bakıyorum, sokakta in cin top oynuyor. Sonra aklıma geliyor gülümsüyorum he o zil sesiyle meğersem haylaz benmişim diyorum. O benim telefon zil sesim be ya hemen konsolumda titreyen telefonumu alıp cevap veriyorum.
Alo alo kimsiniz biraz bekliyorum ses seda yok yalnış numara heralde deyip kapatıyorum. Ve duş alıyorum çıkıyorum sonra şimdide telefona bir mesaj geldiğini görüyorum.
Umursamıyorum güzelce hazırlanıp kahvaltım iniyorum. Bişeyler atıştırıp yola koyuluyorum küçük ama işlek bir caddede gözlerim duvardaki ilgi çekici postere takılıyor. Ben postere o kadar dalmışken arkamdan birinin kafasını uzattığını farkında bile olamıyorum.Sonra elini omuzunda hissediyorum ve sesini duyuyorum
Afedersiniz bende bakabilir miyim izin verirseniz diye bir ses tatlı minik tebessümle hafiften ürküyorum kekelemeyle ta tabi üzgünüm dalmışım buyurun diyerek kenara çekiliyorum.
O da gülümsüyor ve sesli düşünüyor hm demek maNgayı seviyorsun sevilmiycek gibide değil hani diye konuşurken ben kenarda bu kadar ilgiye şaşkın kafamı onaylar gibi sallayıp sadece durabiliyorıum konserin saatine bakıp bana dönüyor o halde seni yarın akşam 9 - 10 gibi evinden alırım diyor beni kaskatı bırakarak uzaklaşıyordu.Arkası dönüp şaka olduğunu söyler bir işaret yapmasını bekliyorum çünkü onu tanımıyorum hiçte öyle olmuyor bildiğin toz bulutu olup gözden kayboluuyorKendime gelince çantamda telefonu aramaya başlıyorum bunu bizim kızlarla paylaşmalıyım diye arıyorum arıyorum bir türlü bulamıyorum kafama dank ediyor anlıyorum inanamıyorum ben telefonumu evde bırakmışım diye söyleniyorum.
Sonra kızları illerdeki bir cafede oturmuş beni izlerken görüyorum bana gel anlamında el işaretler yapınca yanlarına gidiyorum hemen söze giriyorum ne kadardır buradasınız hep bir ağızdan yeteri kadar diye bağırıyorlar beni yanlarına çekip sorguya başlıyorlar
Anlat çabuk kimdi o çocuk diye. Bende sıyrılmak için yolunukaybetmiş kardeşimize yardım ediyordum birşey yok diyorum. Ama bizimkiler ne tilkidir siz biLmezseniz inanmadılar oradan girip burdan çıkıp ohaaaa kızım taş gibi manita yapmışsın bizden saklıyorsun ayıp değil mi diye cafede çığlık çığlığa veriyorlar. Elimle susun işareti yapıp bi yandan ağızlarına vurarak ya bağırmasanıza kızım ya rezil olucaz diyorum demesinede onlar kızım ne rezil olması senle gurur duyuyoruz hatta önünde şapka çıkıyoruz demekle kalmıyor tepeme üşüşüp ay valla öpücez gel öpücez deyip bana sarılıyorlar. Herkes bize bakıyor lütfen arkadaşlar ortada bişey yooook diye bağırıyorum. Neden abarttınız ya hem ben erkeklerden nefret ediyorum dedikten sonra bütün müşteriler amaan bunda iş yok diye önlerine dönuyorlar size malzeme veremediğim için özürlerimi sunuyorum diyerek bende oturuyorum. Arkadaşlarımıda omuzlarından itip oturuyorum.Garip bir sessizlik bürünüyor sessizliği bizim deli bozuyor kızım valla konuşmuycam konuşmuycam dedim de sen dediğin gibi lisede erkeklerden nefret ederdim diyordun ücidden yoksa bizi mi yiyorsun az önce o çocukla pek tatlı pek samimi gözüküyordun diyerek beni sıkıştırıyor kulağıma fısıldar şekilde istemezsen talibim diye sesli sesli kahkaha atıyor diğerlerinde anlamış gibi ona eşlik ediyor. . Ben sadece gözlerimi devirip başka yöne bakıyorum. Dışarda hayallerimi süsleyen Mercedes slk 200 ü görüyor hemen arkadaşlara dönüp konuşmaya başlıyorum siz şimdi bırakın gülüşmeyide şurda duran arabaya bakın diyorum bakıyorlar bizim deliden kaçar mı ne arabası kızım asıl arabadan çıkana bakın diye heyecanla ayaklanıyor çocuğu övmeye başlıyor ya ben böyle bişey görmedim kızııım o saçlar o gözler o duruş o bakış Bred pit gibi adam ya yakıyor şu tarza baak hafif sakal tam hayalimdeki gibi deyip tüm ilgimizi çocuğa çekiyor. Kızların ağzı sulanıyor yanaklar elmagözler melül kocaman sırıtıyor bunu görünce birileri söylediğine pişman oluyor😏tamam yeter bakmayın susadım ben bişeyler ısmarlayın deyip bağırıyor. Nedense dejavu oluyorum bilirsiniz hep bir paylaşamamaZlık bizim grupta.
hüküm sürüyor. Siparişler geliyor birşeyler içip oradan ayrılıyoruz ben içimde tanımadığım biriyle savaş verirken arkadaşımın aklı o gizemli çocukta kalıyor.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mirror of My Feelings Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin