ABİS
13.04.2020
Buraya tarih ve saat bırakmanızı rica ediyorum.
Sezen önce masada duran fotoğrafa ardından komiserine döndü. Fotoğraftaki sarışın adamın kim olduğunu bilsede kendinden üst birine saygısızlık etmemek için susuyordu. "Atlas Noriega," Sezen kafasını sallayıp parmaklarını fotoğrafın üzerinde gezindirdi. Yükselme şansını bulduğu bu operasyon hayatını değiştirecekti. "Uyuşturucu baronu. Şunun haline bak, safa benziyor değil mi? Ama değil, saf değil." Emre komiser fotoğrafı kızın parmaklarından çekip tekrar sarışın adama baktı. "Aksine, çok zeki. Bu yüzden çok dikkatli olmalısın Sezen.""Biliyorum komiserim." Komiser Emre fotoğrafı tekrar masaya fırlatıp toplantı odasından çıktığında, Sezen fotoğrafı incelemeye başladı. Hep böyle yakışıklı adamlar suçlu olmak zorunda mıydı, bir tane düzgün adam yok muydu bu ülkede? Sezen fotoğrafı ceketinin cebine sıkıştırdığında olacak şeyleri düşünüyordu. Henüz komiser değildi o yüzden bu operasyon Sezen için olduğu önemliydi.
Sezen kafasını yorarken şehre inen ilk uçakla Atlas Noriega İstanbul'a gelmişti. Buradaki birkaç adamıyla görüşmesi ve sahte işine devam etmesi gerekiyordu. Ülkenin dört bir yanından gelen mallar önce Atlas'ın elinden geçiyor ardından diğer adamları aracılığıyla başta Kolombiya olmak üzere çoğu ülkeye dağıtılıyordu. Dünyanın uyuşturucu madde sermayesinin bir bölümünü karşılayabilen Atlas, kendiyle ve zekasıyla gurur duyuyordu. Karşısında oturan çocukluk arkadaşı aynı zamanda ortağı oluyordu. Kendinden ve çocukluk arkadaşı Burak'tan başka kimseye güvenmiyor, güveniyor gibi yapsada işi bittikten sonra kimsenin adını bile hatırlamıyordu. "Bu işte tamamlanacak kardeşim. Ama bir süre beklememiz gerekiyormuş."
Atlas bardağında kalan son viski damlasını da genzinden geçirdiğinde şaşkınlıkla Burak'a baktı. "O neden Burak, boşuna mı bu kadar uğraştık biz, ha?" Çok çabuk celallenen Atlas ayağa kalkmış ne gibi bir sorun oluştuğunu düşünüyordu. "Emniyet güçleri duymuş. Bizim burada olduğumuzu duymuş, bizi durdurmak isteyecekler. Durdurmak için de öldürmek. Ya biz onları öldüreceğiz ya da onlar.."
Atlas buz mavisi gözleri ve sinirden kızarmış yüzüyle karşısındaki Boğaz'a bakıyor sorunu çözebilmeyi diliyordu. Öldürmesi gerekiyorsa kimsenin gözünün yaşına bakmaz, çekerdi tetiği. "Öldürün o zaman, çünkü benim ölmeye hiç niyetim yok."
Tüm hakları saklıdır. Herhangi bir çalıntı ve kopyalanma söz konusu olduğunda gerekli hukuki işlemler başlatılacaktır. (Çok cool oluyor, o yüzden.)
İlk Yayımlanma Tarihi: 14.04.2020
Yazılmaya Başlandığı Tarih: 13.04.2020
DİKKAT!
Bu hikâyede, kötü örnek oluşturabilecek davranışlar [ şiddet, bağımlılık yapıcı maddeler, tehdit ] yer almaktadır. Bundan kötü etkilenecek kişilerin okumamasını, şiddetle tavsiye ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abis // #wattys2020
Fanfiction"Biliyorum senin için çok zor Sezen. Hayatının fırsatı bu, uzun zamandır bunu istiyorsun ve ben senin elinden bunu almak istemiyorum. Git Emre komisere söyle. Yanındayım ve birazdan karakola geliyoruz de. Bırak senin için bir iyilik yapayım."