Κεφάλαιο Έβδομο

2.8K 99 8
                                    

Ξυπνάω με ένα δυνατό χτύπημα απο την πορτα,μαλλον πολλά,"ΞΥΠΝΑ,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ"
δεν μου πήρε πολυ να καταλάβω οτι ηταν η μήτερα μου.Ο Ιαν ακομα κοιμόταν δίπλα μου, το πρόσωπο του ηταν αγγελικό, τα χείλη του ηταν μισό ανοιχτά, ήθελα να τον φιλήσω για μία στιγμή αλλά το μυαλό μου κόλλησε στην πόρτα η οποία σταμάτησε να χτυπάει, μάλλον έφυγε για δουλειά.

Πλησίασα την πόρτα για να σιγουρευτώ ότι έφυγε, ανοίγω την πόρτα και κατεβαίνω κατω ψάχνοντας ενα σημάδι που μα δηλώνει οτι ειναι σπίτι, όσο και να έψαχνα δεν βρήκα κάτι.Γύρισα στο δωμάτιο για να ξανακοιμηθώ αλλά καθώς έκλεινα την πόρτα ένοιωσα τα χέρια του Ίαν να τυλίγονται γύρω απο το μικρό μου σώμα"Καλημέρα, μωρό μου" ψιθύρισε στο αυτί μου αφήνοντας ενα υγρό φιλί στον λαιμό μου. Για μία στιγμή αφέθηκα στο άγγιγμα του, έτσι συνέχισε να αφήνει φιλία μέχρι την βάση του λαιμού μου όπου άρχισε να δαγκώνει αυτο το σημείο με σκοπό να αφήσει σημάδι. Τα χέρια του περιπλανήθηκαν πάνω στο σώμα μου κάνοντας με να αναστέναξω ελαφρά, ένοιωσα το χαμόγελο του πανω στον λαιμό μου "Αυτό ακούστηκε ωραία" είπε καθως φίλησε ελαφρά το σημείο όπου άφησε σημάδι. Μόλις κατάλαβα τι έκανε τον έσπρωξα αμέσως "ΤΙ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ" φωνάζω."Δείχνω σε όλους ότι είσαι το κορίτσι μου." λέει απλα καθως κάθετε πάνω στο κρεβάτι και με τραβάει να κάτσω πάνω στα πόδια του,"ασε με ρε μπαμπούλα" λεω απλα χτυπώντας τον ελαφρά στο στήθος. "chill babygirl" μου λέει καθώς πιάνει τα δύο μου χερια σταματώντας με."Μπα ξέρεις και αγγλικά ρε φαταολα;" του απαντάω και γελαω "πάμε σχολείο;" ρωτάει και εγω παθαίνω καρδιακό "σ-σχολειό;"ρωταω κοιτάζοντας τον με ενα τρέμουλο στην φωνή μου και αυτο γελάει "τόσο καλος ειμαι ρε;" ρωτάει και εγω του πατάω ενα μαξιλάρι γελώντας.

---
σορρι που δεν ανεβάζω αλλα ειχα γεματο πρόγραμμα το καλοκαίρι, και Ευχαριστώ για τις 10κ Προβολές, θα γραψω και αυριο pinky promise!!🌷❤

DaddyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora