0.5 "His"

352 55 162
                                    





"Bana ne yaptığını bir bilsen "

Bir eli saçlarımı kavradı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Sonra hızla geri çekilerek Banyodan çıktı . Yaşadığım şokla destek alırcasına elimi soğuk fanyasın üzerine koydum.bir elim istemsizce dudaklarıma gitti .Neden öpmüştü beni ? Ne yapıyordum ona ? Akmakta olan suyun altına girdim .ustume dolandığım havluyla banyodan çıktım .Odada yoktu .Kendi odama giderken karşıdaki odanın kapısı açıldı .Belinde sarılı olan havluyla Yağızı görmemle üzerimdeki havluyu daha sıkı tuttum .O ise gözlerini ayırmadan bana bakıyordu.

"Bakma bana ,arkanı dön!"

Dedim .Arsızca gözlerini üzerimde gezdirirken seslice yutkundu .Adam niyeti bozmadan ben şu odaya gitsem iyi olacaktı .

Hızla odaya girdim ve kapıyı kapattım .bir müddet kapıya yasladım . Bakışlarındaki arzu beni korkutmaya yetmişti .Üstüme giyinip hemen saçımı kuruttum.Tam yatağa geçeceken birden elektrik kesildi.Ortam zifiri karanlık olmuştu ...Ben yatamazdım yurtayken bile. Hayatla yatardık.

Gözlerimi kapatıp "Yağız " diye bağırdım.
Bir müddet sonra kapıda telefon ışığıyla Yağız belirdi.

-Ne var ne cırlıyorsun sen yine ?"

-Elektirik gitti .karanlıktan korkarım ben

-Hazan yat  uyu ! Gece gece napıcan ışığı

Odadan çıkarken;

-Yağız lütfen gitme korkuyorum diyorum sana

-Kes zırvalamayı yat hadi koca kız olmuşşun bir çocuk gibi karanlıktan korkuyorsun

Diyip odadan çıktı.Yatağa girip ağlamaya başladım.Ağaçların gölgesi korkmam için yeterliydi .odanın kapısı açıldı ve elinde mumla yanıma yaklaştı Yağız ve mumu komidinin Üstüne bıraktı .Sonradan çekip gitti .Ne sert adamdı bu böyle ...hiç bir şeyi anlamıyordu .

Birden gök gürülleyip şimsek çakınca yerimden sıçradım.Elime mumu aldığım gibi Yağızın odasına gittim .

-Ne işin var burda

-Korkuyorum lütfen sana çok uzak bir yerde yatarım lütfen

-Olmaz git odana bu yaşına kadar ne yaptıysan onu yap

-Yapamam .O zaman yanımda ya Hayat vardı ya Cenk

-Yine mi Cenk ,en sonunda öldüreceğim bu herif'i göreceksin .

Bana bakarak konuştu."geç hadi "yatagı işaret edince koşarak yanına yattım .Başının altından yastığı çekince sinirle soludu .

-Kızım manyak mısın sen ? Niçin yastığımı alıyorsun ?

-Aramıza yastık koyuyorum .Kimse sınırı aşmasın diye

-Şimdi ben o sınırı .Tövbe Yarabbim !

Aramıza koyduğum yastığı yere fırlattı .Ve benim yastığıma kafasını koydu .

-Ben sınır falan tanımam Hazan

Diyerek beni kendine çekti .ve devam etti .

-Madem yatağıma geldin sonuçlarına katlanacaksın ...

...

Ateşle barut yan yana durmaz derlerdi.Korkarak geldigi bu odaya daha çok korkması gerektiğini gösteren adama baktı .Bir insanın ağzından her çıkan kelime zehir saçabilirmiydi ? Aslında kendisine kızgındı Hazan ! Kendisine her acıyı yaşatan adamdan uzak durmak yerine Yatağına gelirse istediğini yapar ,dilediğini söylerdi.

Müptelâ /AddingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin