Dnešní doba.
Jedním slovem odpornost.
Všude samí závistiví a zlí lidé. Je jich tu spoustu.
V dnešní době se dá očekávat nespravedlnost, chamtivost a závist. To všechno se nachází na každém koutku našeho světa.
Lidé a hlavně děti se chovají úplně jinak, než před 10-ti lety. Skoro každé dítě si dnes na vás dovoluje i když je mladší a chová se jako by byl o mnoho starší než je. Proč?. Aby zapadl?. Nechápu to. Dívky už i ve 12-ti chodí po klubech, malují se a hlavně je většina z nich nevychovaných. Kluci se mi zdají někdy až příliš arogantní a na svůj věk povrchní. Ale musím uznat, že jsou furt na tom lépe než dívky. Alespoň já si to myslím.
Dalším problémem je internet. Všude může být nějaký ,,pedofil" nebo jakýkoliv člověk s poruchou. A ještě horší je to, že v dnešní době jsou na těch sociálních sítí i 7-leté děti. Je to opravdu špatně. Myslím si, že v tomto selhali rodiče snad nejvíce.
Vydírání je další problém. Může vám napsat jakýkoliv člověk, který po vás požaduje vaše fotografie a vy mu je pošlete, protože si myslíte, že je milý člověk. Poté vás těmi fotkami začne vydírat a vy pak nebudete vědět, co máte dělat. Je opravdu důležité abychom si uvědomili jestli vůbec děláme dobrou věc. V dnešní době je to opravdu potřeba.
A to nejdůležitější, co mě samotnou nejvíce štve v dnešní době je to, že čím dál méně lidí je ochotno pomoci jiným. Koukala jsem na spoustu případů, kde na ulici jen tak v zimě sedí lidé bez domova a čekají až jim někdo pomůže, ale ostatní jen okolo nich procházeli a vůbec nebyli ochotní pomoct alespoň jednomu z nich. Tisíce lidí, ale žádný nepomůže. Proboha. Proč to dělají?. Já ty lidi snad nechápu čím dál více. To si snad neuvědomují, jak se ti všichni musí cítit?. Jak v těžké situaci jsou?. Ach. Jednoduše řečeno-je mi z dnešní doby opravdu špatně.
mé myšlenky/pocity z dnešní doby
YOU ARE READING
this world
RandomMé myšlenky, pocity a ostatní, které budu vkládat do tohoto ,,příběhu".