Část 5.- How to be happy

10 3 2
                                    

Jak být šťastný.
V dnešní době se mi zdá, že je to pro mnoho lidí otázka, která se jím neustále honí hlavou.
Otázka, která má pro každého z nás jinou odpověď. Někdo dokáže být šťastný jen z toho, když vidí někoho, jak je šťastný. Jiný zase nedokáže být šťastný vůbec. Je to složité. 
Každý z nás avšak byl aspoň jednou šťastný. Ať už jsi byl dítě nebo jako starší, na tom nezáleží. 
Pro každého také samozřejmě slovo ,,šťastný" znamená něco jiného. Někdo si pod tím představí, že bude úplně jiný člověk, někdo zase, že si bude užívat život více než předtím a tak dále. Pro každého z nás znamená to slovo, něco, co snad nejde popsat ani slovy. Naše sny, naše představy o budoucnosti. Náš nový začátek u kterého se pokoušíme najít cestu.
První krok k tomu ,,jak být šťastný" je ten, že musíme nechat plavat to co bylo a soustředit se na přítomnost. Bude opravdu těžké jen tak zapomenout na to co bylo a nechat to plavat. Ale časem poznáte, že je to lehčí než se to zdá. Opravdu. Stačí jen věřit.
A abych to shrnula. K tomu všemu také potřebujete mít okolo sebe lidi, kteří vás v tom budou podporovat a napomůžou vám k tomu být konečně šťastný. Protože jestliže máte okolo sebe jen negativní lidi, kteří vám v ničem nevěří a shazují vás tak potom je menší pravděpodobnost, že se soustředíte jen na to dobré a zvládnete to. Proto si hlídejte to, jaké máte okolo sebe lidi.
A to nejdůležitější. Věřte si a nevdávejte to za žádnou cenu!.

mé myšlenky/pocity z toho ,,jak být šťastný"

mé myšlenky/pocity z toho ,,jak být šťastný"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
this worldWhere stories live. Discover now