Buď sám sebou.
Je to hodně důležité. Setkávám se často s lidmi, kteří ze sebe dělají něco, co nejsou. K čemu?. Asi se nedozvím ani odpověď. Každý to dělá z jiného důvodu.
Někdo to dělá kvůli tomu, aby zapadl. Někdo zase kvůli tomu, že se nemá rád takový jaký je a proto si hraje na něco, co není. Na jednu stranu to chápu, ale i nechápu.
Chápu to, že se každý nemusí mít rád, takový jaký je, ale nechápu proč kvůli tomu dělat ze sebe něco co nejsme?. Není spíše lepší být sám sebou?. Na to si musíte odpovědět jen vy samotní.
Spoustu dívek si připadají ošklivé. Ať už jsou při těle nebo až moc hubené, na tom nezáleží. Samozřejmě, že se nemusíme mít rádi se vším všudy, ale alespoň bychom se o to mohli pokusit. Stačí jen přijmout, to co jsme.
Ve světě bývá také hodně kritických lidí, kteří na všech hledají jen chyby. To je špatně. Nikdy totiž neví, jak moc si to ten člověk vezme k srdci. Nad tím bychom se měli zamyslet, všichni.
K čemu to dělají, také netuším. K nějakému "dobrému" pocitu?.
Prosím vás. Nevšímejte si tyhle kecy ostatních. Buď jen závidějí nebo se snaží jít s ,,davem". Každý člověk to bere jinak. Někdo tu urážku bere dobře z toho pohledu, že závidí a někdo si to zase bere až moc k srdci. Chápu oba typy lidí.
Jak to budete brát, je už jenom na vás.
Ale to, co je hodně důležité pro nás všechny, je to, že bychom neměli poslouchat okolí a ať jsme sakra sami sebou!. Samozřejmě, že určitě všichni lidé na světě nebudou sami sebou a budou pokračovat v tom, co začali. Ale je to opravdu fajn, být někým jiným, zajímavějším a hlavně neobyčejně obyčejným. Málo lidí si to takhle uvědomuje, ale já věřím, že se najdou někteří, kteří to pochopí.
mé myšlenky/pocity z ,,buď sám sebou"
YOU ARE READING
this world
AcakMé myšlenky, pocity a ostatní, které budu vkládat do tohoto ,,příběhu".