9.Bölüm

28 0 0
                                    

Yazarın Ağzından
Anastasia saraya getirilmişti.Önce zar zor da olsa muayene edildi.Sonra cariyeler  hamam da yıkadı.Cariyeler daha Anastasia saraya gelir gelmez Safiye Sultan tarafından özel olarak getirildiğini öğrenince çekinmişler , onunla uğraşmaya korkmuşlar ve saygı duymuşlardı.Yani başına bela olacak bir cariye yoktu.Aslında vardı.Mahidevran Sultan ' ın yeğeninin torunu olan Çerkes prensesi Mahfiruze saraya geldiğinde Handan Sultan onu özel olarak seçmiş ve hazırlamaya başlamıştı.Haftaya hünkara sunulacaktı.Anastasia ' nın saraya Safiye Sultan tarafından özel olarak getirildiğini öğrenince bu haber Mahfiruzenin hiç hoşuna gitmemişti.Handan Sultanın da.Hamamdan çıkan Anastasiaya kıyafetlerini vermişlerdi. Anastasia da giymişti.Şimdiyse onu hünkarın onu görmesi için götürüyorlardı.Hasodanın kapısındaki ağalardan biri kapıyı çaldı.Hünkar gel deyince içeri girdi.İçeri giren ağa eğildi.
Ağa : Anastasia Hatun geldiler Hünkarım.
Hünkar hemen ayağa kalktı.
Sultan Ahmed : Al içeri.
Anastasia çekingen bir tavırla içeri girdi.Ahmed hızlı adımlarla Anastasia ' nın yanına gelip ona sarıldı.Anastasia şaşkın bir şekilde kalakaldı. Sonra Sultan  Ahmed geri çekildi.
Sultan Ahmed : Uzun zamandır sana kavuşmayı bekliyorum Anastasia dedi.
Nasıl ?

Kösem Sultan ( Tarih Serisi - Kadınlar - 2)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin