10.Bölüm

26 0 0
                                    

Yazarın Ağzından
Anastasia Safiye Sultanın huzuruna çıkacaktı.Cennet Kalfa ona ne yapması , ne yapmaması gerektiğini söylüyordu. En sonunda içeri girdiler.Anastasia Safiye Sultan 'ın karşısına geçip durdu.Cennet Kalfa ' nın omuzlarından bastırmasıyla beraber dizleri büküldü ve eğilmek zorunda kaldı.
Safiye Sultan : Anastasia ben Safiye Sultan.
Anastasia : Siz Vedenikli Sofiasınız ?
Safiye Sultan : Bir daha sakın sözümü kesme Anastasia.
Cennet Kalfa : Peki Sultanım desene hatun.
Anastasia : Peki Sultanım.
Cennet Kalfa : Kusura bakmayın Sultanım daha pek fazla eğitemedim.Kime nasıl davranması gerektiğini bilmiyor.
Safiye Sultan : Önemli değil.Daha önünde uzun bir zaman var Anastasia ' nın öğrenir. Bu arada Anastasia artık bu isimle gezemezsin.Bir an önce Müslüman olman ve bizlere uygun bir isme sahip olman gerekiyor.
Anastasia : Neden ki ?
Cennet Kalfa : Sultana neden diye sorulmaz.Sultan söyler sen yaparsın.
Anastasia : Oldu Sultan söyledi diye ben dinimi , ismimi mi değiştireceğim ? Yok artık !
Cennet Kalfa tam kızacakken Safiye Sultan araya girer.
Safiye Sultan : Bak Anastasia . Eğer burada var olmak istiyorsan ve kimsenin sana zarar vermemesini istiyorsan çok güçlü olmalısın.Bunun tek yoluysa Sultan olmaktan geçiyor.Seni buraya ben getirdim ama burada yükselmek senin elinde.Eğer güçlü olmak istiyorsan Müslüman olacaksın.Adın değişecek ve en az 1 tane şehzade doğuracaksın.Yani hünkara erkek evlat vereceksin.Bunları yapamazsan sarayın duvarları altında çürür gidersin.Şimdi sana vereceğim isime gelirsek " Mahpeyker " olmasına karar verdim.
Nasıl olmuş Canlar?   

Kösem Sultan ( Tarih Serisi - Kadınlar - 2)  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin