-Jin be like...-
OMMA! APPA! ADA CIK PONTI KEJO TITE! TOLONG!!!!!!! *(lari sampai ke planet Kris)
-Suga be like...-
Suga: Ew ew.. Hodohnya dirimu ini wahai hantu gigi. Tak swag lansung. Patutlah orang benci kat kau.
Hantu Gigi: Huaaaaaaaaa!!!!!!! *(terbang keluar dari dorm diorang)
Suga: Akulah yang paling swag! OHOHO!
-V be like...-
Hmm...Betul ke kau ni hantu? Nampak macam fake ghost ja. *(sepetkan mata)
-Jungkook be like...-
Jungkook: Kau ada biskut tak?
Hantu: Aku hantu! Mana ada selera kat biskut!
Jungkook: Laaa... Ye ke? Kau tau tak biskut ni pelbagai rasa dan pelbagai betuk? Warna pun lain-lain.
Kalau kau tanya aku, fav aku cip coklat, strawberi, blueberry, and banyak lagilah. Pastu kalau resepi kena ada tepung, pewarna makanan bla bla bla... *(bebel)Hantu: *(Pengsan)
-Jhope be like...-
WAAAAAAARRRRGGHHHHH!!!! JUON!!!!! *(jerit macam Sajat)
-Jimin be like...-
Kau ada abs tak? *(selak kain kapan hantu)
Oh yeah! Kau tak der abs lah. *(koyakkan baju dia) Tengok aku punya, six pack gituh!Pocong: *(Rolled eye)
YOU.GOT.NO.JAMSJimin: Yelaaa...Aku taulah aku tak popular macam kau... Kau selalu takutkan orang dengan muka huduh kau tu... Aku ni, asyik kena palau je... *(menangis bawah karpet)
Pocong: *(pujuk Jimin) Takpe, nanti aku bagi kau tips nak jadi popular.
-Namjoon be like...-
Namjoon: Kau! Tau bahasa english tak?!
Hantu: Tak.
Namjoon: Ha! Tulah! Dulu time kau hidup asyik nak sembang ja! Cikgu ajar kat depan kau buat respon macam turtle ja!
Hantu: Eleh. Kau pandai jaga barang ke?
Namjoon: Kenapa tanya?
Hantu: AKU TAU LA KAU NI GOD OF DESTRUCTION! PEGANG BARANG NAK PATAHLAH, ROSAKLAH, PUIH! KAU LAGI TERUK DARI AKU!
Namjoon: WAAAAAAA!!! JINNIE HYUNG! HANTU MARAH JOON! *(lari masuk bilik)
Hantu: 😝😝😝
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Hambar seyh...😑
YOU ARE READING
BTS Funny Jokes
HumorLawak lawak yang mungkin boleh buat korang happy.100% dari idea sendiri. Tapi...Tak sure la kalau tak lawak bagi korang. Kalau suka,vote and comment! Kalau tak suka,jangan kecam author eh! ENJOY!!!