-Объркан съм,не знам какво ми се случва,защо не мога да контролирам чувствата си,а това чувства ли са или просто първичен инстинкт,не знам ще се побъркам?
Милсеше си Роджър,докато вървеше към къщата на Кейт Рослън.Тя му беше шеф,Роджър работеше при нея от няколко месеца,но освен шеф тя му стана и любовница. Връзката им беше страстна и завладяваща,въпреки осемте години разлика те си пасваха идеално.Физически Кейт изглеждаше превъзходно - черна лъскава коса, синьо-зелени очи,стройно атлетично тяло.Тя беше прекрасна на четиридесет години,но въпреки фигурата си,годините също бяха важни.Кейт имаше дъщеря,която беше почти на възрастта на Роджър. Всъщност тук идва най-интересното,дъщерята на Кейт,Ема се влюби в Роджър.Докато всяка вечер той идваше в дома им,за да работят,Ема тайно го наблюдаваше и си мечтаеше за него.Тя не знаеше,че те имат връзка,майка ѝ никога нямаше да ѝ каже че излиза с тридесет и две годишен жребец.Но веднъж тя събра смелост и сподели чувствата си с него,точно когато приключиха работата си и той си тръгваше.
- Роджър, почакай искам да ти кажа нещо- спря го Ема.
-Да разбира се,кажи!- отвърна Роджър.
- Аз исках да те ,да те- изчерви се ,тя от притеснение- да те поканя на обяд,утре.
-Добре,ще кажа на майка ти утре че ще обядваме заедно.
-Не аз искам да останем на саме,не искам майка ми да идва.Опитвах се да ти кажа,че те харесвам,дори бих казала,че те обичам,мисля,че и ти отвръщаш на чувствата ми.
-Ема аз не знам какво да кажа,да харесвам те,но- тя го прекъсна,когато щеше да каже,че я харесва само като приятелка.
-Знаех си че ме харесваш,значи се разбрахме,до утре- тя не изчака отговора му и влезе вътре,щастлива от успеха си!
Роджър остана прикован на мястото си,подпря се на вратата и се замисли как въобще е допуснал това.-Не разбирам,аз не съм и давал никакви надежди,просто бях мил- той не можеше да си го обясни.
YOU ARE READING
Влюбен съм в теб /РЕДАКТИРАНА/
Romance!!!!!!!!!!!! ВАЖНО!!!!!!!!!!! Предупреждавам, че в тази книга има много смут сцени! _______________________________________ -Ти и аз няма да се разделим заради нея. -Нея,казваш го сякаш е някоя непозната,някоя която едва понасяш? - Говоря така, защ...