Глава 21

489 21 1
                                    

На следващия ден те отидоха в болницата,за да направят снимка на глезена ѝ. Оказа се че е само навехнат и не е толкова сериозно.Лекарят ги увери, че до седмица и няма да има помен от болката. Затова Кейт си взе отпуск за една седмица ,за да си почине и за да се възстанови.Самюел идваше от време на време да я вижда,той беше много мил.
Единия ден дойде и Роджър,но не да види Кейт,а Ема.Той целеше да накара Кейт да ревнува,да му признае,че още го обича и че никога не е спирала да го обича. Но тя нямаше да го направи, защото никога нямаше да навреди на дъщеря си.Той паркира колата си пред къщата и влезе.

-Здравей,Кейт!

Той говореше с нея все едно сега се запознават,тона му бе по студен,а държанието хладно.Може би бе ядосан от онази вечер или от факта ,че тя го отблъсна.Никога до сега Роджър не се бе влюбвал,той бе захвърлял жените като носни кърпички,след като получи това,което иска ги изоставаше.Но нещо в Кейт го караше да се замисля,той не искаше да се отделя от нея.Тя не беше като другите жени,имаше темперамент,имаше свое мнение и знаеше как да го обстоява.Не се опитваше да му подражава и да му се подмазва,за да я хареса.Тя имаше характер и никоя от досегашните му приятелки не можеше да стъпи на малкия ѝ пръст.Но въпреки,че я обичаше като луд той не можеше да я моли цял живот.

-Здравей!- отвърна тя,но не се усмихна.

-По добре ли си днес?-попита загрижено.

-Да днес не ме боли толкова много.-в този момент дойде Ема.

-Здравей Роджър!

-Е ще тръгваме ли,готова ли си?

-Да готова съм,мамо аз излизам, Роджър ще ме води на пикник.

-Добре миличка, забавлявайте се.

Тя се зарадва пред нея,но когато излезе се разтрой,тя все още обичаше този мъж,но нямаше друг избор,освен да го забрави с времето.
Роджър заведе Ема в парка,те седнаха край езерото.Той наистина се бе постарал,бе приготвил всичко в една кошница за пикник.Носеше одеяло на което щяха да седнат и да се прегърнат като влюбена двойка,въпреки че неговите цели бяха други.

-Много е красиво!- сподели впечатленията си Ема.

-Радвам се че ти харесва,аз много често идвам тук и ми е много приятно.Тук цари една хармония,баланса на природата.

Той не лежеше на покривката и я гледаше.Тя погали лицето му с ръката си и след това легна близо до него.Главата ѝ бе на рамото му,а той я придърпа до себе си с едната си ръка.

-Роджър много те харесвам.- сподели му тя.

-Аз също скъпа моя.- това,което той каза бе една голяма лъжа.Той не изпитваше никакви по големи чувства от приятелство.В сърцето му нямаше място за друга освен Кейт,но за да продължи да я вижда трябваше да излиза с Ема.Роджър я целуна и я обгърна с ръце.

Влюбен съм в теб  /РЕДАКТИРАНА/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz